2 maanden later.
Vandaag ik het concert. Er is veel gebeurt.
Ik heb ruzie met Bram en Mady. Ze hebben me maar 1 keer bezocht in een maand. Ze hadden als exuus dat ze het te druk hadden met hun studie. Maar toen heb ik ze vierkant uitgelacht. One direction de bekendste boyband doet zelfs meer moeite voor mij en maken tijd voor me vrij! Heb ik geroepen. Nu zijn al mijn spullen naar het appartementje van mijn vader en moeder verhuist en natuurlijk een deel naar het ziekenhuis.
Hannah is overleden. Maar het was de beste vriendin van Nathalie dus die is heel stil.
Tussen Zayn en mij gaat het gewoon hetzelfde. liam zegt dat Zayn wel wat voor me voelt maar volgens mij durfen we allebei niet de eerste stap te nemen.
Nathalie en ik zijn ondertussen al helemaal kaal. En dat is erg moeilijk voor mij geweest. Maar ook voor Nathalie.
En dit raad je nooit echt nooit! Louis heeft met Sam. Maar we houden het stil voor de papz.
Met mij gaat het niet al te goed ik ben erg zwak en er moet zelfs een bed mee naar het concert. Met Sam gaat het super goed hij mag bijna weg. En Nathalie is ook goed opweg.
******
Ik neem Nathalie en Sam mee naar het concert. We gaan er heen met twee begelijders van het ziekenhuis. Zayn zegt dat hij een veradsing heeft. Maar hij wil natuurlijk niet zeggen wat :/.
Nathalie, Sam zijn jullie klaar?
(N:Nathalie- s: Sam- se: Senna)
N' Jaja bijna klaar.
S' ik ben klaar.
Een blije Sam schuift het gordijn opzij (die je rond je bed kan hangen zodat je een eigen mini kamer heb.) hij heeft een zwarte broek aan en een wit shirt. Hij krijgt zijn eerste haren alweer op zijn hoofd waar ik echt jaloers op ben. Maar ik gun het hem.
N' ik kom. Ook Nathalie schuift het gordijn opzij. Ze heeft een beige jurkje aan het een zwarte strik.
Ik heb een lichtblauw jurkje aan met een witte strik.
S' kom we gaan naar het busje. En de begelijding ophalen.
Se' kan iemand me duwen in me rolstoel.
S' tuurlijk alles voor Sennie.
Ik zucht. In voel me zo zwak.
N' gaat het wel Sen je bent zo wit.
Se' jaja het gaat. Ik zou alleen zo graag weer willen lopen rennen. Springen enz.
S' snap ik Sennie zodra je beter bent neem ik jou en Nathalie mee naar New York.
N' en Se' AFGESPROKEN!!!
we komen lang het kantoor van de zusters en doktoren en we halen onze begeleiding op. Dan rijd ik en loopt de rest verder naar het busje.
Aangekomen bij de zaal lopen we backstage. Allemaal laten we onze kaartjes zien en al snel zien we de jongen op een bank zitten. Heey mompel ik.
(Zayn' Z- Liam' L- Niall' N- Louis' Lo- Harry' H- Senna' Se- Sam' S- Nathalie' N)
Z' Sennaaaa. Zayn rent op me af en geeft me een knuffel.
Se' Zaaaayyynn. ik knuffel hem terug.
Z' Ben je moe Sen?
Se' Ja maar dat is oke. Zayn aait over mijn hoofd. ik zie verdriet in zijn ogen. Hij is zo een schat hij leeft zo met me mee.
Ik staar in zijn ogen en hij in de mijne. Langzaam buigt hij naar voor en zoenen we. Een raar moment maar dat maakt me niet uit. Iedereen kijkt maar het lijkt alsof we alleen zijn alsof ik nu al in de hemel ben. Ja ik zei nu al. De dokters hebben het gister gezegd. Ik heb niet lang meer. Ik heb het nog niemand verteld. Langzaam halen we onze lippen van elkaar af. Wil je mijn meisje zijn Sen?
Ja graag Zayn heel graag. Ik omhels hem voorzichtig. Iedereen klapt. Oja zij waren er ook.
'Kan ik op het bed liggen?' vraag ik. Ik heb ontzettende hoofdpijn.
'Ja natuurlijk mag dat' zegt Zayn en hij tilt me op.
Als ik lig val ik gelijk inslaap.
JE LEEST
Still hope
FanfictionIk ben Senna, mijn beste vrienden zijn Mady en Bram vanaf groep 1 zijn we onafscheidelijk. We zitten nu in de 6de van het gymnasium. We zijn alledrie 18 jaar. Volgend jaar als we de exames halen dan gaan we studeren in London.Maar dan krijg ik stee...