Cześć, witajcie dzisiaj zajmiemy się rozbieraniem człowieka. Będzie to złudzenie optyczne, gdyż ponieważ nasz mózg sam dorobi brakujące elementy i będzie nam się zdawać, że postać nie ma na sobie ubrań. Przejdźmy do rzeczy. Musimy mieć postać tylko w kostiumie kąpielowym, gdy taką znajdziemy otwieramy ją w GIMP-ie.
1)Tworzymy sobie nową przeźroczystą warstwę.
2)Wybieramy pędzel i wybieramy jak najtwardszy, i wybieramy sobie jak największy. I robimy te kropki tak, aby nie najechać na strój. Na ciele oczywiście możemy te kropki robić. Kółka nie mogą się dotykać.
3. Zmniejszamy troszkę rozmiar pędzla i ponownie klikamy gdzie chcemy. Kółka nie mogą na siebie nachodzić.
4.Ponownie zmniejszamy wielkość i ponownie robimy kropki. I tak długo zmniejszamy dopóki nie zakropkujemy całego obszaru nie najeżdżając na strój, i na inne kropki.
5.Gdy już zakropkujemy cały obszar, klikamy PPM na warstwę, na której robiliśmy kropki i wybieramy ,,kanał alfa zaznaczenie'', a następnie zaznaczenie -> odwróć
6.Wyłączamy widoczność warstwy, na której robiliśmy kropki.
7.Tworzymy nową przeźroczystą warstwę. I tą warstwę wypełnimy jakimś kolorkiem. Najlepiej będzie to widać na pomarańczowym.
8.Klikamy Edycja -> wypełnij kolorem pierwszoplanowym, a następnie zaznaczenie -> brak i nasze złudzenie optyczne jest gotowe.
CZYTASZ
Gimp: czyli co i jak
Non-FictionPoradnik jak robić różne rzeczy w GIMP-ie i jak się w nim odnaleźć. #70 w Poradnik 20.05.2018 #44 w Poradnik 25.06.2018