Dördüncü bölüm: Partiden Sonraki Gün Şüpheli Olaylar

400 71 13
                                    


Nazlı Atahan: (Hafif yorgun bir şekilde) Bu parti bizi gerçekten yormuş, şimdi anladım. Neyse ki arkamızda bıraktık.

Nazlı Atahan: (Gülümseyerek) Ağabeyimlerin konuşmalarına kulak misafiri oldum, ve istemeden de olsa durumu öğrendim. Şirkette bir sekretere ihtiyaçları varmış.

Nazlı Atahan: (Birden heyecanlanarak) Aklıma geldi, Duru'nun iş aradığını hatırladım. Hemen kızlara mesaj atıp güzel haberi vereyim diye düşündüm ve hep gittiğimiz kafede buluşmaya karar verdik.

(Gönderilen Mesaj - Duru)

Duru: Bugün bizim kafede buluşalım, saat 13.10.

(Gönderilen Mesaj - Buse)

Buse: Bugün bizim kafede buluşalım, saat 13.10.

Nazlı Atahan: (Telefonuna mesaj geldiğinde heyecanla açtı) Kızlardan mesajlar gelmiş sandım, ama aslında bilmediğim bir numaradan iki tane mesaj vardı. (Yüzü karardı)

(Gönderen - Prensim)

Prensim: Sakın bugün evden çıkma!

(Gönderen - Gizli Numara)

Gizli Numara: Bence ağabeyinin sözünü dinle.

(Gönderen - Nazlı)

Nazlı: Sen kimsin? Ne diyorsun?

Nazlı Atahan: (Endişeyle) Ardından kızlardan bir mesaj geldi.

(Gönderen - Buse)

Buse: Tamam.

(Gönderen - Duru)

Duru: Tamam, orada görüşürüz.

Nazlı Atahan: (Bir süre sonra tekrar mesaj aldı. Korkusu arttı) Bu kez mesaj yine bilinmeyen numaradan gelmişti.

(Gönderen - Gizli Numara)

Gizli Numara: Ağabeyine bir şey olmasını istemiyorsan, abinin söylediklerini harfi harfine yapacaksın.

(Gönderen - Nazlı)

Nazlı: Siz kimsiniz? Ne istiyorsunuz bizden? Ağabeyim nerede? Eğer ağabeyime zarar verirseniz, sizi mahvederim, anlıyor musunuz beni?

(Gönderen - Gizli Numara)

Gizli Numara: Küçük hanım, sen kime kafa tuttuğunun farkında mısın? Bir daha kafa tutmaya kalkarsan ağabeyinin cesedini kapının önünde bulursun. Ona göre ayağını denk al! Şaka yaptığımızı sanıyorsan, ağabeyinden küçük bir parça yollayalım ya da dayak yerken görebilirsin. Hangisini tercih edersin?

Nazlı Atahan: (Korku içinde) Korkudan buz kesmiştim ve titremeye başlamıştım.

(Gönderen - Nazlı)

Nazlı: Kızlar bize gelin, çabuk olun lütfen!

(Gönderen - Buse)

Buse: Ne oldu? İyi misin? Hemen geliyoruz!

(Gönderen - Nazlı)

Nazlı: Çabuk olun. Lütfen, çok korkuyorum ve kendimi hiç iyi hissetmiyorum.

(Gönderen - Prensim)

Prensim: Nazlı, beni iyi dinle, seni çok seviyorum ve bu adamların sana zarar vermesine asla izin vermeyeceğim. Korkma, ben bu işi çözüp en yakın zamanda yanında olacağım. Kapıyı kilitle, kimseyi içeri alma. Benden haber bekle ve ne derlerse onu yap.

(Nazlı kapının zili çalar, ürkek bir şekilde kapıya doğru yaklaşırken, korkuyla bağırır.)

Nazlı Atahan: Kimsiniz?

Buse Çakır: (Kapının önünde) Nazlı, biziz! Korkutma bizi, aç hadi!

Nazlı Atahan: (Kapıyı hızla açıp kızları içeri alır, titreyen elleriyle kapıyı tekrar hızlıca kilitler.)

Duru Aras: (Endişeli bir şekilde) Canım, sen iyi misin? Niye ağlıyorsun?

Nazlı Atahan: (Hafifçe soluklanarak) Ben, ben... ağabeyim...

Buse Çakır: (Endişeli) Ne oldu? Oğuz ağabeyine bir şey mi oldu?

Duru Aras: (Nazlı'nın panik halini görünce) Nazlı, konuşsana, Oğuz'a ne oldu?

Nazlı Atahan: (Gözlerinde yaşlarla) Kızlar, ben be...

Duru Aras: (Endişeli bir şekilde) Nazlııı, uyan! Buse, koş, kolanya getir hemen!

Buse Çakır: (Heyecanla) Tamam, getiriyorum. Al!

Duru Aras: (Panikle) Nazlı, Nazlı, uyan güzelim! Buse, ne bekliyorsun, hemen getir o kolanyayı!

Buse Çakır: (Titreyen elleriyle kolanyayı getirir) Ta-tamam, burada.

Duru Aras: (Kolanyayı alıp Nazlı'ya sürer) Nazlı, hadi uyan! Bak, işe yarıyor.

Nazlı Atahan: (Bir süre sonra kendine gelir, gözleri hâlâ doludur) Neler oluyor, ne oldu?

Buse Çakır: (Hafifçe gülümseyerek) Canım, birden kendinden geçtin sanırım. Korktun galiba.

Duru Aras: (Nazlı'ya destek

olur) Merak etme, biz yanındayız.

Nazlı Atahan: (Telefonu titreyerek eline alır ve ekranda "Prensim" yazısını görür) Alo! Alo, ağabey misin? İyi misin? Nerdesin? Çabuk gel, ne olur, çok kork... (Telefon elinden düşer)

Oğuz Atahan: (Telefondan) Nazlıı!!

Duru Aras: (Telefonu elinden alan Nazlı'ya) Korkma, sadece bayılmıştı. Biz yanındayız.

Duru Aras: (Telefonu alarak konuşur) Oğuz, sen Nazlı'yı merak etme, biz yanındayız ve ona iyi bakıyoruz.

Buse Çakır: (Heyecanla) Evet, Oğuz, sana haber vereceğiz, merak etme.

Duru Aras: (Kararlı bir şekilde) Nazlı'ya bir şey olmasına izin vermeyiz, Oğuz. Sen rahat ol, her şey yolunda olacak.

(Nazlı, Buse ve Duru birlikte Oğuz'u beklerken, gizemli olaylar ve tehditler artmaya devam eder. Bu tehlikeli durum karşısında arkadaşlar, birbirlerine daha da sıkı sarılır ve Oğuz'un sırrını çözmek ve Nazlı'yı korumak için birlikte mücadele etmeye karar verirler.)

MAFYA DELİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin