Gönderen Nazlı Atahan:"Kızlar hemen gelin acil size ihtiyacım var!"
Nazlı Atahan: Hoşgeldiniz kızlar hadi hemen geçin içeri.
Duru Aras: Hoşbulduk da gülüyor musun sen Nazlı?
Duru Aras: Biz burada zar zor nefes alıyoruz,bir de utanmadan gülüyor musun sen?
Nazlı Atahan: Hayır gülmüyorum,güldüğümü de nereden çıkardınız aşk olsun canım?
Duru Aras: Aa pardon ya, birazdan alt dudağını ısırmaktan kopartacaksın belki buradan çıkarmış olabiliriz he ne dersin?
Nazlı Atahan: Mantıklı,düşündüm de gerçekten komik değil.
Duru Aras: "Ee o zaman canım?"
Nazlı Atahan: Tamam ya kıyamam size,gelin bir bardak su için de kendinize gelin.
Duru Aras: Şuna bak ya hala daha pişkin pişkin dalga geçiyor.
Buse Çakır: Birşey oldu sandık,ne oldu önemli birşey yok değil mi?
Duru Aras: Bizi öyle apar topar çağırmanın sebebini gerçekten çok merak ediyorum iyi bir sebebin olsa iyi olur küçük hanım yoksa...
Nazlı Atahan: Aramızda alt tarafı 2 yaş var Duru.
Duru Aras: Olsun sen yine de küçük hanımsın,hem ağabeyinlerde sana prenses demiyorlar mı?
Nazlı Atahan: Evet ama ne alaka?
Nazlı Atahan: Neyse boşver.
Buse Çakır: Sen iyi misin?
Nazlı Atahan: İyiyim,kuşum bir şeyim yok asıl siz iyi misiniz?
Duru Aras: Hal hatır sormanız bittiyse,hadi anlat şu meseleyi!
Nazlı Atahan: Tamam anlatıcam sakin ol Duru! Korkutuyorsun beni.
Duru Aras: Eğer biraz daha uzatmaya devam edersen,bence de korkmalısın.
Nazlı Atahan: Sizin yardımınıza ihtiyacım var, bir hafta sonra biricik ağabeyimin doğum günü ona süpriz bir parti yapacağım yardımınız lazım kızlar.
Duru Aras & Buse Çakır: Ne yani bizi bunun için mi bu kadar telaşlandırdın?
Duru Aras: Bak kendin de söyledin daha bir hafta var neden böyle telaş yapıyorsun telaş yapmana gerek yok telaşe memuru haha.
Nazlı Atahan: Evet ama benim için çok önemli ve ağabeyime ne kadar çok değer verdiğimi en iyi sen bilirsin Duru. Her şeyin kusursuz olmasını istiyorum o yüzden bu telaşım.
Duru Aras: Evet,Oğuz'a ne kadar değer verdiğini en çok ben bilirim ama ortalığı bu kadar ayağa da kaldırmadan da yapabilirdin canımıniçi.
Buse Çakır: Neyse tartışmayı bırakalım kızlar, peki nasıl bir parti yapmayı planlıyorsun bebeğim?
Duru Aras: Iykk Buse.
Buse Çakır: Ya ne var Duru?
Duru Aras: Bebeğim ne sanki sen doğurdun Nazlı'yı.
Buse Çakır: Ay ne var beni....
Nazlı Atahan: Hu hu kızlar bende buradayım. Ya bana odaklanın! Duymuyorlar beni ay ^^İMDAT^^ diye bağıracağım şimdi he!
Nazlı Atahan: İMDATTTT!!!!
Duru Aras & Buse Çakır: Ne olduu!
Nazlı Atahan: Ne olsun canım sıkıldı bi imdat diye bağırayım dedim. Tövbe tövbe neden olacak 2 saattir beni dinleyin diye bir yerlerimi yırtıyorum aaa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA DELİSİ
Chick-LitSevdiğim adam arkadaşımın abisi olduğu için bir de niye benim gibi bir kızla vakit kaybetsin ki! Etrafında o kadar güzel seksi,çekici,tatlı ve tam kız gibiler ben ise erkek gibi giyinen,normal hiçbir özelliği olmayan sıradan bir kızım benimle neden...