Partinin olduğu güne sonunda gelmişler ve bol kahkaha, coşku ve bir takım küçük olayların yaşandığı bir bölüm olacak şekilde tekrar yazabilir misin lütfen
Nazlı Atahan: "Alarmın sesi ile yataktan düştüm ve güneş ışığının gözlerimin içine dolmasına izin verdim."Aslına bakarsanız yere düştüğümde uykum açılmıştı ha ha ha idare edin,kendime gelmek için duş aldım ve saçlarımı kurutup merdivenlerden aşağıya indim."Nazlı Atahan: Kızlar yerlerinde değillerdi mutfaktan burnuma güzel sucuklu omlet kokusu dolunca anladım ki kızlar kahvaltı hazırlıyorlardı.
Nazlı Atahan: Ama bunun beynimin bana oynadığı bir oyun olduğunu düşündüm neden diye sorarsanız bizim kızlar kahvaltı hazırlamazlardı belki Duru hazırlar ama Buse "asla" elini bile sürmezdi,hele ki dün olanlardan sonra.
Nazlı Atahan: Onları o kadar yordum,üstüne üstlük aç bıraktığım için benden intikam almaları gerekiyor diye düşündüm. "Yani ben olsam benim için küçük bir intikam planı organize ederdim ndbdhdh ama gördüğüm manzara beni şaşırtmıştı,şaşırdığımı saklamaya çalıştım yani öyle yapmaya çalıştığımı sanıyordum,onların bana güldüklerini görünce başaramadığımı anlamıştım."
Nazlı Atahan: Gözüm bir anlığına hazırladıkları sofraya kaydı hatta kaymak ne kelime gözlerimle masada ne var ne yoksa yemiştim.
Nazlı Atahan: Ben kahvaltıya kilitlendiğimi fark ettiklerini belli edercesine koluma girmeleriyle beni o şahane kahvaltı masasına doğru sürüklediler ve baş köşeye oturtular kendileri de yerlerine oturdular.
Nazlı Atahan: "Buse servisi yaptı. Doğru duydunuz Buse servis yaptı o tırnağım kırılır asla dokunmam diyen kız bana servis yaptı hem de güler yüzle."Sanırım ölüyorum günlerim sayılı benden saklıyorlar benim bundan haberim yok."
Nazlı Atahan: Kızlar ben ölüyorum da benim mi haberim yok?
Duru Aras: Ha ha ha ne diyorsun sen salak salak konuşma ne ölmesi bugün ölmüyorsun.
Buse Çakır: Çünküüü bugün "BÜYÜK GÜNNN!!"
Nazlı Atahan: Anladım bugün değil ama yarın ölücem yani sizleri çokkk seviyorum aşklarım beni.... "Ah!! Ne vuruyorsun ya?"
Duru Aras: Öldüğün falan yok,amansız bir hastalığında yok kahvaltını et ve akşam için hazırlanıcaksın yani hazırlanacağız.
Nazlı Atahan: Tamam ya ne kızıyorsun! "(İkisi de mümkün olsa gözleriyle beni öldürüyorlardı.)"
Nazlı Atahan: Kahvaltımızı yaptıktan sonra hazırlanmaya odalarımıza çıktık.
Nazlı Atahan: Bu arada bizim uykucu erkekleri uyandırmamız gerektiği aklıma gelince bir yandan hazırlanmaya çalışıyordum, bir yandan da bizim uykucuların numaralarını arıyordum ki.
Nazlı Atahan: Kapı kapalıyken Buse, biz o işi hallettik bebeğim sen geceye odaklan." dediğinde "Nereden anladı bizimkileri arayacağımı?
Buse Çakır: Sen rahat rahat hazırlan kuşum.
Nazlı Atahan: İçim biraz rahatlamıştı ama bir aksilik çıkacak diye ödüm patlıyor. "Sizi çok sevdiğimi söylemiş miydim?"
Duru Aras & Buse Çakır: Hemde milyonlarca kezzzz.
Duru Aras & Buse Çakır: Bizde seni seviyoruz hadi bizde hazırlanmaya başlasak iyi olacak,birazdan herkes gelmiş olur.
Duru Aras: Haklısın hadi.
Duru Aras: "Saat 17.00'ye geliyor."
Duru Aras: Ben hazırım kızlar sizde durum ne?
Buse Çakır: Bende hazırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA DELİSİ
Literatura FemininaSevdiğim adam arkadaşımın abisi olduğu için bir de niye benim gibi bir kızla vakit kaybetsin ki! Etrafında o kadar güzel seksi,çekici,tatlı ve tam kız gibiler ben ise erkek gibi giyinen,normal hiçbir özelliği olmayan sıradan bir kızım benimle neden...