Incredere,de asta aveam nevoie acum,dar pur si simplu nu puteam articula nici macar un cuvant.Nu imi place sa vorbesc despre mama mea, despre cum era ea,vroiam sa uit totul,o gaura neagra ar fi chiar perfecta acum,imi spun in gand. Imi acopar fata cu palmele stergand lacrimile care alunecau usor.
-Daca nu vrei sa vorbesti despre asta e inregula, incearca sa ma linisteasca si spre surprinderea mea, ma ia in brate.
-Nu imi place sa vorbesc despre asta,mormai ingropandu-mi capul in pieptul lui.
-Atunci hai sa schimbam subiectul, im propune
-Multumesc pentru ca nu ai insistat, spun zambind
-Oricand, raspunde vesel, dar imi poti spune despre faza cu tatal tau? Adica de ce va comportati asa unul cu celalat?
Oftez incet si imi ridic privirea asupra lui
-Eram mai uniti,dar dupa ce a murit mama totul s-a racit intre noi, uneori cred ca ii aduc aminte de ea si de aia se comporta asa,dupa inmormantarea ei mi-a trebui ceva timp sa ma privesc in oglinda, spun sincera
-Iti aminteai de ea?
Dau din cap aprobator si el ma strange mai tare in brate. Cand imi dau seama de pozitia in care stam ma retrag stanjenita. Ma priveste amuzat pentru cateva secunde, sunt mai mult ca sigura ca acum arat mai ceva ca o rosie.
-Ce poti sa-mi spui despre tine? schimb eu subiectul
-Nu sunt prea multe de spus, am crescut in N.Y, tatal meu este foarte bun prieten cu al tau de asta m-a trimis aici, in numele firmei lui si in plus am auzit ca domnul Smith are o fica de nestapanit,se opreste si imi face cu ochiul, iar mama mea isi ocupa timpul lucrand cu o casa de moda.
-Mi-as dori si eu o familie ca a ta.Una normala.
-Sti Angel, din spusele tatalui tau credeam ca esti genul de fata greu de tinut sub control si tupeista,dar acum cand ma uit la tine nu vad de cat o fata micuta si fragila, sa ma astept la mai mult pe viito?
-Ai de gand sa mai stai pe-aici? testez eu apa cu piciorul
-Atat de mult incat o sa te saturi de mine, raspunde mandru iar eu incep sa rad
-Atunci da, fi cu ochii in patru. spun amuzata si il bat pe umar prieteneste
-Haide sa mergem, s-a facut destul de frig.
Aprob din cap si intru in masina. Drumul pana la casa mea a fost tacut si ma simteam relaxata. Casc usor si ma asez mai bine in scaun. Dupa cateva minute o voce ragusita ma trezeste.
-Hai, ingeras, am ajuns!
Ma trezesc si privesc buimaca in jur, eram acasa. Ies din masina si il astept pe Dante sa o parcheze si intram inauntru .
**********************************************************************************************
Scuze pentru ca a fost scurt,dar promit sa ma revansez! Am planuri mari pentru Dante si Angel..
♡♡♡
CITEȘTI
Adrenaline
ActionAngel Smith sau printesa inchisa in turn.Datorita tatalui ei care lucreaza intr-un mediu periculos, Angel este supravegheata tot timpul. Ce se intampla cand nu mai accepta asta si vrea sa isi ia viata in proprile maini?Secrete, minciuni toate ca sa...