Capitol 5

47 10 0
                                    

- Ce ar fi daca am pleca, chiar nu am chef sa stau aici ? Spun eu plictsita.

- Eu nu spun ''nu'' ! spune Sofi cu un ranjet pe fata.

Dante si Chase au sarit deja. Sala era la etaj, era un copac langa, saream pe o creanga si apoi pe sol. Am sarit jos si am mers in parcare. Am urcat cu Dante in masina lui, iar Sofi  s-au urcat pe motocicleta lui Chase. Am pornit toti in viteza. Sofia se ridica in  pe motocicleta si ridica mainile in aer. Eu si Chase iubeam nebunia ei, Chase in alt mod decat al meu. Dante accelera masina, iar Chasse motorul, stiam ca asta era semnul unei curse, se pare ca e egalitate de data asta...au avut noroc, dac erau cu masina ii faceam praf.Se pare ca baietii au oprit in fata casei lui Jonas, era o petrecere...

- In niciun caz nu intru acolo. Spun eu aspru, nu prea imi plac petreceriile adolescentiilor.

- O haide Angel ! Macar o data... spune Sofia cu o fata de catel.

 Au inceput si baietii sa ma roage, ahhhhh...ce ma fac eu cu ei...

- Bine fie! Sofia imi sare in brate fercita, cred ca e singura persoana pe care o las asa aproape de mine... Dar, doar azi!

Am mers toti inauntru, era un loc urias, era o casa cu bar inauntru, fumul de tigara imi inunda nariile, am inceput sa tusesc, noroc ca Sofia ma prins de mana si ma tras dupa ea pe ringul de dans. Chase o sorbea din priviri, ar fi facut ori ce pentru ea, o iubea cu adevarat, pacat ca era un motan fricos si ii era frica sa i-o spuna in fata...insa eu sunt diferita, pentru mine nu exista o persoana care sa aiba sentimente pentru mine, si nici eu nu am avut sentimente pentru cineva, sper sa nici nu am vreodata...

Cat timp nu am fost atenta nici nu mi-am dat seama ca a inceput o piesa lenta, iar eu stateam printre o gramada de oameni ce dansau in perechi, chiar si Sofia dansa cu Chase, sunt chiar draguti impreuna, ea isi tinea capul pe pieptul lui si pumnii usor desfacutii pe umerii lui.                   Chiar erau draguti, insa eu nu puteam sta acolo. Am inceput sa ma deplasez cat de repede am putut printre adolescenti, apoi m-am ciocnit de ceva tare, m-am uitat putin in sus, era Dante, ochii lui ciocolatii ma fixau...am inceput sa rosesc.                                                                                                Ma prinse brusc de mana si ma trase dupa el, am ajuns in fata casei afara.

- Hai sa plecam de aici !

- Unde?!

- Ori unde ne duce drumul!

- Dai drumul.

A pornit masina in viiteza, ma uitam pe drumul lin, casele se tot rareau, aparu apusul cald, adoram apusul, fara sa imi dau seama masina se opri brusc. Ma dau jos repede, in fata mea apare oceanul, valurile, soarele ii dadea o nunanta rosiatica minunata. Sunetul, trebuia sa imi dau seama unde mergem, sunetul valurilor, o voce imi atrage atentia de la privelistea perfecta din fata mea...

- Ai de gand sa te misti din drum, sau nu vrei sa iti ingropi degetele de la picioare in nisip...

Mi-am aruncat pantofi in portbagajul masinii si am inceput sa alerg spre apa oceanului si spre nisipul cald. Am inceput sa alerg, vantul imi batea in fata, apoi m-am asezat pe nisip langa Dante.

-E uimitor! murmur inca absorbita de peisaj

-Stiu, spune si zambeste larg. 

Dupa asta linistea se instaleaza intre noi. Nu era stanjenitor ci mai degraba  placut. Stateam pur si simplu si admiram in tacere apusul soarelui care colora cerul in diferite culori. 

AdrenalineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum