Prológus

20 2 0
                                    

Tizenhárom évvel ezelőtt

-Jackie, gyere menjünk be!-szólt az édesapám.

-Jövök apu.-szökdeltem oda hozzá.

-Gyere, mert meg fogsz fázni.-simogatta meg a fejemet.

-Szeretlek apu.-bújtam hozzá.

-Én is szeretlek kis tücsök.-mosolygott.

Szeretek visszaemlékezni az ilyen csodás emlékekre. De sajnos ezt a jó kis pillanatot is meg kellett szakítania valaminek, vagyis valakinek.

-Jackie, gyere ide édesapádhoz!-nyitott be az ajtómon ez az ember.

-Nem vagy az apám és utoljára mondom el, hogy kopogjál az ajtómon.-löktem el az utamból.

Az anyám hat éve megcsalta apámat és összeszedte ezt az alkoholista állatot.

-Na, hát hogy beszélsz azzal, aki ilyen sokat tett érted.-fogta meg a kezem.

-Te, mit tettél értem?-nevettem fel kínosan és kihúztam a kezemet az ő karjaiból.

A neven Jackie Jhonson. 16 éves vagyok. Az életem az egyik pillanattól a másikra változott egy kész rémálommá.
Van egy öcsém, Mark, aki 5 éves. Ő nem az igazi testvérem, hanem anyám új palijától van.
Igazából nem vagyok egy visszahúzódó lány, mert amit gondolok azt ki is mondom. Sajnos ez miatt rengetegszer kerültem bajba.

Régen jó kislány voltam, mármint most sem vagyok egy pszihopata, de mondjuk úgy, hogy változtam.

Szóval azóta kezdtem el rosszalkodni, amióta anya együtt van azzal az emberrel.

Mivel most 16 éves vagyok, így közép iskolába járok.
Jó tanuló vagyok, ami egy ilyen iskolában nem is nehéz.

Vannak barátaim, de ők nem az igazi jó barátok. Kettő igaz barátom van, egy lány, Samanta More. És egy srác Gabe Cooper.

Ne úgy képzeljetek el, hogy én iszok meg drogozok. Csak flegmázok egy kicsit.

A lányok az iskolánkban mind ilyen rivancfajták, akik a legmenőbb srácokkal járnak kb két hétig.

Az anyám miután apa elment nagyon sokat ivott és semmit nem foglalkozott velünk.
Az öcsémmel nagyon jóban vagyok. Az az álmom, hogy egy nap elég pénzem legyen ahhoz, hogy Markkal együtt elköltözhessek innen és nyissak egy cukrászdát.

Apával meg tartom a kapcsolatom, amiről anya nem tud. Jobb is.

Szóval ennyi lenne az én életem.
És ez még csak a kezdet.

Lose My MindWhere stories live. Discover now