5. rész

4 1 0
                                    

Zach szemszöge

Amikor odaértem a bárba még nem volt ott senki csak Izabell.

Elég feszült helyzetben voltam a szüleim miatt.

-Mi a baj Zach?-jött oda mellém Izabell és a kezét ráhelyezte a mellkasomra.

-Semmi közöd hozzá.-mondtam neki idegesen.

-Nemár, szivi. Látom, hogy valami bajod van. Gyere igyunk valamit.-húzott a bárpulthoz.

Rendeltem egy jó ütős whiskyt. Amior az italomat kiadták megszólalt a zene.
Gyorsan lehúztam az italom és megfogtam Izabell kezét és magammal húztam a tánctérre.

Az emberek csak úgy szállingóztak befelé.

Nagyon sokan lettünk, de Jackiet és a barátait még mindig nem láttam.

-Kit keresel?-hallottam meg azt az idegesítő hangot, amitől kiráz a hideg.

-Öhmm... nem ismered.-hazuttam.

Izabell nagyon jól ismeri Jackiet. Igazából nem szeretik egymást.
Izabell féltékeny Jackiere és ezt ő nagyon jól tudja, de nem él vissza vele. És ez az a tulajdonsága, ami miatt nagyon szeretem.

A zene egyre hangosabb lett. Az alkohol és a cigifüst szaga csak úgy keveredett a levegőben.
Sajnos az előbb kért italom kezdte átvenni felettem az irányítást.

Majd megláttam őt. Nagyon jól nézett ki. Egy kis fekete szoknya volt rajta, ami nagyon jól kiemelte a hosszú lábait. És egy fehér ing, ami totál dögös volt, mert egy két gomb ki volt kapcsolva, de még takarta, amit kellett.

Jackie és Sam a mosdó felé mentek.

Nem telhetett el tíz perc sem, de Sam sírva szaladt ki a mosdóból.
Az arcán látszott a rémület. Odaszaldt Gabehez és valamit mondott neki. Aztán meglátott engem.

-Szia Zach. Segítened kell.-fogta meg a kezem és húzott a mosdó fele.

-A mosdóba bejött egy férfi és azt mondta, hogy vetkőzzünk le. Engem elengedett, de Jackiet nem.-sírt tovább.

Ha az a fasz valamit csinál az én gyönyörűségemmel én megölöm.

A mosdóba érve megláttam azt a férfit és Jackiet. Az ember nekinyomta a lányt a mosdó falának és valamit motyogott neki. Aztán megláttam Jackie homlokát. Ömlött belőle a vér.

-Na ide figyelj, ha még egyszer hozzá mersz érni ehhez a gyönyörű lányhoz, esküszöm, hogy eltördelem a kezeidet.-löktem neki a falnak.

A csávó arcán lászott a rémület.

Odamentem Jackiehez és lekezeltem a sebét. A lekezelés annyiból állt, hogy bevizesztem egy zsepkendőt és letörölgettem neki az odaszáradt vért.

Szegénykém egy kicsit megugrott, amikor hozzá érintettem a hideg zsepit.

-Sajnálom. Nen akartam neked fájdalmat okozni.-nyugtattam meg.

-Ki volt az a lány, akivek táncoltál?-tette fel a kérdést.

Ohh basszus. Tehát látott.

Elmeséltem neki, hogy mi hogyvan és láttam rajta, hogy először nem értette, de aztán felfogta.

-De tudod, ő nem az a lány, aki nekem kell.-végre ki tudtam mondani.

-Ohh, szóval van kiszemelted.-rángatta a szöldökét fel le.

Ezen a cselekedetén jót nevettem. De azt nem sejti, hogy ő a kiszemeltem és minden áron meg fogom szerezni, pedig tudom, hogy nem lesz egy könnyű menet.

Lose My MindWhere stories live. Discover now