1. rész

25 2 0
                                    

Kora reggel az ébresztőm sipákolására keltem, mint minden egyes nap.

Még nyújtózkottam egy kicsit, majd kikeltem az ágyból és a konyhába indultam.

Az anyám és a palija a kanapén feküdtek holt részegen.

Még volt egy kis kenyér, abból csináltam Marknak és magamnak szendvicset, majd csomagoltam be kaját az öcsémnek.

Miután végeztem a reggeli készítésével felmentem Mark szobájába és felébresztettem.

-Kis tücsök.-simogattam meg a hátát.

-Jackie, jó reggelt.-ölelt magához.

Igazából Markot ugyanúgy szeretem, mintha az igaza testvérem lenne.

-Gyere le, csináltam reggelit.-léptem ki az ajtaján.

-Jackie, úgy látom kezdesz olyan lenni, mint én.-jött oda elém az anyám. Úgy bűzlött az alkoholtól, hogy képtelen voltam hátrébb lépni.

-Ne aggódj anyu, soha nem leszek olyan, mint te, ne félj.-kerültem ki.

Gyorsan meg reggeliztem és felmentem a szobámba. Megmosakodtam és felöltöztem.

Fél nyolckor lementem a konyhába, hogy előkészítsem Markot.

-Gyere öcskös, elviszlek a suliba.-adtam rá egy kabátot, mert azért még hideg volt kint.

-Na és mivan, ha nem akarok menni.-szemtelenkedett.

-Olyan opció sajnos nem létezik.-nevettem.

Még apától kaptam egy terepjárót a múlt születés napomra.

Mark bepattant a hátsó ülésre én pedig a kormány mögé.

Az öcsém sulija nincs olyan messze tőlünk, de még nem merném elengedni egyedül.

Az én sulim a város másik felébe esik. Az egy olyan iskola, ahol két nyelven tanulunk. Én angolul és spanyolul.

Az iskolához menet éppen kifogtam egy dugót, így 20 percet a kocsiban töltöttem.

Szerencsére nyolc órára be is értem.

-Sziasztok-lépten be az osztály terembe.

-Szia Jackie.-pattant mellém Sam.

-Szia csajszi, mi a stájsz!-menősködtem.

-Nem sok.-foglaltunk helyet.

Az utolsó padban ülünk. Előttünk pedig Gabe foglal helyet.

-Hé Gabe, mivan Eleanorral?-érdeklődtem.

Eleanor egy nagyon aranyos lány, kilencedikes és Gabe barátnője.

Gabe az a fajta fiú, aki nem tudja kifejezni az érzéseit, de amikor Eleanorral van akkor látszik rajta, hogy tényleg szerelmes.

Samantha pedig ez olyan lány, akinek már rengeteg egy éjszakás kaladja volt. A fiúk többsége odavan érte az iskolából és ő ezt nagyon jól tudja, így ki is használja.

Én pedig az a fajta lány, aki könnyen barátkozik, de eddig egy párkapcsolatom sem volt. Mondjuk nem is nagyon próbálkoztam még.

A csengő erős hangja rantott vissza a jelenbe.

Majd kezdetét vette az első óra.

Lose My MindWhere stories live. Discover now