2// 'hvor meget mad?"

284 4 0
                                    

Vores far tog maden på bordet, og sagde "så er der mad,". Jeg kiggede på min far og så derefter på min mor "i' m sorry mom and dad," sagde jeg snuppede en taco og noget kød til, jeg begyndte at spise som et svin mens alle så på mig. "Hvad?," spurgte jeg ironisk. "Ikke noget!," sagde Martinus uskyldig "Marcus, kom lige,". Jeg kiggede undrende på Martinus og spiste videre.

Maries synsvinkel

Manden kom ind med en tallerken med noget ris og et stykke halvt råddent kød.. jeg kiggede på manden og tog tallerkenen, han havde et glas vand i den anden hånd som jeg også tog i mod. Jeg drikkede stille vandet som var varmt, som altid.. jeg spiste mit kolde ris stille. Jeg smitte mit halv råddent kød ud af vinduet. Det er kun hver anden dag jeg får en tallerken mad, og når jeg får det, er det en meget lille portion. Måske 30 stykker ris, og et stykke råddent kød, og så noget varmt vand.. jeg satte mig op af væggen og begyndte at græde. Manden smækkede døren op "din idiot, lad vær med at tude," sagde han surt og sparkede så hårdt han kunne til mig. Jeg rullede ud på gulvet og jeg kunne mærke mine tårer løbe ned af mine kinder. "Dit grimme tøj er for lille, så her er dit nye grimme tøj," sukkede han og himlede med øjnene. "Jeg skal se dig tage tøjet af," sagde han lumsk. Jeg nikkede forståeligt og synkede en klump i halsen. Jeg tog stille min grimme lille kjole af og så derefter min bh, og så mine underbukser. Jeg tog min nye kjole der var en grim mørke rød farve.

Martinus's synsvinkel

Jeg kunne mærke jeg var bange, jeg havde ikke lyst til at spise noget. Jeg var ikke sulten. De andre havde spist. Mig og Marcus gik op på værelset. "Marcus..," sagde jeg og fik en klump i halsen. "Hvad så?" Spurgte han nervøs. "Huset er tæt på stranden, tror du vi kan gøre det imens vi er på stranden?!" Spurgte jeg stille. Han nikkede forståeligt og fandt nogle badebukser. Og jeg fandt mine badebukser. Han gik ud på badeværelset mens jeg blev inde på værelset. Vi skyndte os at skifte til badebukser. Vi løb nedenunder og så på vores far. "Godt, de andre er i bilen," sagde han glad og gik ud i bilen. Mig og Marcus gå satte os på bagsæderne. Jeg falde i søvn og drømte:

Kidnappet, red mig - Marcus og martinus❤️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang