5// 'fuck'

261 3 2
                                    

Mig og Marcus kiggede på hinanden, burde vi at gøre det eller ej? "Okay.. Martinus, kom vi gør det," sagde Marcus og så skræmt på mig. Jeg fik en klump i halsen. "Kom," sagde jeg og gik mod det gamle hus. Marcus løb efter mig.da vi var der henne så manden den vej vi var. Jeg bukkede mig, ja vi stod bag en hæk. "Marcus," hviskede jeg. Han var stivnet af skræk. Han stod bare der og gloede, han rørte sig ikke engang. "Hvad fanden glor du på?," sagde manden surt. Marcus svarede ikke. Jeg lagde mit hovede ned i mine hænder. Fuck, Fuck, Fuck, shit, shit, shit tænkte jeg, det her må ikke ske. "VAR?," begyndte manden at råbe. Jeg kunne se manden bag busken. Han gik mod mig og Marcus. "Marcus.. løb," hviskede jeg skræmt. Han var fuldstændig i chok. Manden tog en kniv op af lommen. "Hvis du ikke går nu, er du død," truede han. "Marcus," hviskede jeg med tåre i øjnene. Manden skulle til at skære Marcus med kniven. Jeg hoppede frem foran Marcus så manden ramte mig istedet. Marcus vågnede op i sit chok. "MARTINUS," skreg han af skræk.

Kjell-Eriks synsvinkel

Hørte jeg lige Marcus råbe Martinus af skræk? Jeg løb mod det hvide hus. Det var vist der de gik hen. Jeg fik øje på Marcus, og Martinus lå nede på jorden. Jeg løb hurtigere og hurtigere. Da jeg kom der hen kunne jeg se Marcus græd og Martinus havde blevet skåret i halsen. "Hva..hva..hvad?," sagde jeg stille. Jeg tog min telefon op af lommen og ringede efter en ambulance.

Lidt tid efter kom den. Folkene kom hen hvor vi stod. Da de så Martinus ligge nede på jorden med blod over det hele i ansigtet og i halsen. De løftede ham op og tog ham med på hospitalet.

Mayas synsvinkel

De prøvede da.. og nu har manden så dræbt drengen. Jeg turde ikke sige noget. Han trækkede mig med ind på mit værelse. Der sad jeg bare med hovedet nede i mine hænder, og tårer over det hele. Manden smækkede døren som normal. Er jeg fanget her for evigt? Ham der den anden tvilling var der jo også, mon han siger det til politiet? Det håber jeg da godt nok! Så kan jeg blive reddet, og hjem til min rigtige familie, mon de glæder sig til at se mig? Det gør jeg ihvertfald. Nu må jeg ikke drømme.. så hvis det ikke sker så ja.. så dræber jeg mig selv, jeg kan ikke holde det ud..

Kidnappet, red mig - Marcus og martinus❤️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang