Reggel úgy keltem, hogy rémálmom volt anya és Zoltán esküvője miatt. Gyorsan felkaptam az ünneplőmet (évnyitó van), és tűztek a fürdőbe. Nekem saját polcon van, milliónyi piros rúzzsal (mindennapi viselet), alapozóval, és szemceruzával ellátva (a dezodort direkt kihagytam). Igen, nyolcadikos vagyok. Kikentem az arcomat, és hozzá egy korál piros rúzst választottam.
Dóri előbb megy suliba, szóval se vele, se anyuval nem talákoztam (ő már elment dolgozni).
Ekkor megcsörrent a telóm. Viki.
-Hello, Vikorletta!- szóltam álmosan.
-Hol vagy már, te csiga?- üvöltötte.
-Jó reggelt neked is! Amúgy reggelizek.-mondtam.
-Igazából azért hívlak, mert jött valami baromi jóképű srác, új meg minden...írtó cuki.
Na erre a szóra felpattantam és elmentem a cipősszekrényhez és kiválasztottak egy magassarkút (mindig abba járok, tudniillik picit alacsony vagyok). Ma ez egy Gucci cipő volt, amit a 14-dik szülinapomra kaptam aputól. Igazán tudja mi kell nekem. :)
A suliig futottam. Gabi és Viki állatnak a kapuban.
-Szendrő Kristóf.-mondták egyszerre.
Kristóf? A leggagyibb név (persze utána a kedvencem lett).
Amikor a terembe értünk ott ült a helyem mellett. Egy padba velem. Sokat nem láttam a fejéből, mivel a padba dőlve zenét hallgatott.
-Bocs-mondtam. Ezt nem hallotta. -Bocsánat.
-Igen?- emelte fel a fejét. Olyan cukik nézett rám... :o
-Itt Viki és én ülünk.- mondtam, közben a szívem a pólómon kívül dobogott.
-Tudom, de Viki azt mondta ülhetnek itt.
Ó, szóval már beszéltek...
-Akkor én hova üljek?
Csönd...
-Úgy nézek ki, mintha megennélek?- mutatott a mellette lévő helyre.- Itt egy hely te vaksi.
Szóval mellette ülök.... :O
-Szendrő Kristóf, de hívj Chrisnek.- nyújtotta a kezét. Igazából ezt már tudtam, de mindegy :)
-Epresi Zoé.
Azt hiszem a nap végére magamnak is bevallottam. Szerelmes vagyok Chrisbe!!! (Szív, szív, szív, szív, szív)
Z
YOU ARE READING
Az eper nem esik messze a fától
Teen FictionZoé és Dóri ikertestvérek. De a néhány hasonlóságukon kívül, annyi külömbség halmozódik fel, hogy már alig hívhatók ikertestvéreknek. Dóri inkább mindig a jobb jegyekért törekszik. A legjobb barátaival lóg, amíg Zoé az új fiúval már októberben hivat...