SZEPTEMBER 6. SZOMBAT (DÓRI)

49 5 0
                                    

Ez a nap is elérkezett, amit úgy vártam. Képzeljétek apa elvitt minket egy pesti cukrászdába, aminek ak a neve, hogy Candy Cake cuki. Én egy marcipános tökpitét kértem, Zoé pedig a kedvenc répatortáját ette, amiben ,,sajnos" mazsola is volt. Odaadta nekem, mert én imádom. Ő pedig nem. Eleinte nagyon jót beszélgettünk, de aztán jött A téma.
-Hogy van anyátok és persze az a polyáca?- kérdezte apa egy kicsit sértődötten.
-Semmi különös!!- vágta rá Zoé.
-Nem ez volt a kérdés, Zoé!- sértődött be apa.
-Na jó. De nem fogsz neki örülni...- mondtam egy kicsit szomorkásan.
-ZOLI ELJEGYEZTE ANYÁT!!!!-sírta el magát Zoé.
Még nem láttam ilyennek a tesómat. Nagyon sajnáltam, meg persze magamat is, és apát is. Apa nagyon meg volt döbbenve. Fel sem fogta szerintem, hogy mi történik. Zoé meg konkrétan sírógörcsöt kapott és úgy bömbölt, mint egy kisbaba. Végül apa vette át a szót.
-Ne sírj! Ha szeretik egymást, akkor házasodjanak. Ne törődjetek vele! Neki is joga van boldognak lenni. Éljétek az életeteket!
Sajnos apának igaza volt. De ez akkor is szörnyű érzés.
A nap többi része csodás volt. Apa elterelte a figyelmet Zoliról és anyáról. Elvitt fagyizni, és shoppingolni is, amit mi Zoéval nagyon szeretünk, de a tesóm még jobban. Apa a legjobb!!! :)
T. Dóri

Az eper nem esik messze a fátólWhere stories live. Discover now