SZEPTEMBER 8. HÉTFŐ (DÓRI)

37 4 0
                                    

Most éppen bömbölök az ágyamban. Gondolom tudjátok miért. Persze, hogy Zoé és Chris... Zoé persze természetesen rászállt Chrisre.
Megmutatom a Vibert:
ORSI: van pletyim
MÁRK: mi???
ORSI: Zoé és Chris randiztak! Kihalgattam. Szerintem járnak is. ( ez az üzenet 9 likeot kapott)
ZOÉ: Hazug!!!!!!! Csak fagyiztunk!😒
ORSI: miért?????
ZOÉ: jött nekem egyel...

Sajnos igaza lehet Orsinak. Zoéból bármi kitelik.

Pont most ért haza!!!!! Basszus! Én meg itt bömbölök.
- Teóóó!!!!!( utálom, ha így hív)- üvöltötte.
- Mivan???-szipogtam.
- Te sírsz?- nyitott ajtót a nővérem.
Ezt megszívtam.
- Nem,nem! Csak...
- Csak??? Mi a baj?- kérdezte barátságosan.
Leült az ágyamra és megfogta a kezem.
- Chris?- gyanakodott.
A francba!!! Miért ismer ennyire???!!!! Köpni, nyelni nem tudtam ezek után.
- Tudom, Dóri! Fülig szerelmes vagy.
Egyből beleborultam Zoé nyakába és átöleltem. Most jobban sírtam, mint előtte. Zoé felült és egy puszit nyomott a homlokomra. Én ezalatt a könnyeimmel küzködtem.
- De Zoé! Te is szerelmes vagy Chrisbe!- sírtam.
A szívem majd kiesett a helyéről.
- Tudom, de erről nem tehetek. Nem akarlak megbántani. Kristóf hívott fagyizni. Kedves srác...
- Csak én nem érdeklem! Azt sem tudja, hogy hívnak! De rólad mindent tud!- sírtam el magam.
- Beszélgess vele. Pl.: Szia, én Dóri vagyok! A tesóm Zoé. Akit fagyizni hívtál. Az ikre vagyok!
- Ne már!!!!! Ezek után csak azért állna velem szóba, mert a tesóm vagy.- sértődtem be. - Amúgy is, Zoé! Ő beléd szerelmes.- mondtam csalódottan.
- Nem biztos! De azért... sajnálom!
- Semmi baj! Erről te nem tehetsz! Vagyis...., csak arról, hogy ilyen dögösnek születtél! Én meg nem!- fakadtam ki.
- Ez nem igaz! Én csak azért kezdtem el így öltözni, mert féltem, hogy te ebben is jobb leszel nálam. Mint mindenben! Egyszer én is jó akarok lenni valamiben! Pl.: öltözködés.
Éreztem, hogy Zoé milyen feszült. Sajnálom, hisz nagyon igaza volt! ( na megint a szerénységem😂)
Végül elfogadtam a helyzetet. Persze, azért még nem mondtam le Chrisről. De Zoéval kibékültünk. Nagyon szeretem őt!!! Sokkal fontosabb, mint Chris! Ő csak egy  fiú...
- De ugye Orsival elszámolunk?- kérdezte nevetve Zoé.
- Persze!- egyeztem bele, most már én is nevetve.

T. Dóri

Az eper nem esik messze a fátólOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz