თავი 4
ახალ უფროსთან შეხვედრის შემდეგ რიამ გეზი თავისი საცხოვრებლისკენ აიღო . უნდოდა რაც შეიძლება მალე ჩაელაგებინა ბარგი . სახლში მისულმა წახემსება გადაწყვიტა , რამენი მიირთვა , თავისი მწირი ბარგი ჩაალაგა და დასასვენებლად საწოლზე წამოწვა ... არსაიდან მოსულმა ფიქრებმა ისევ ააფორიაქეს მისი გონება და სული .. ვერ ეგუებოდა რეალობას , ეზიზღებოდა თავისი თავი და ყველაფერი მის გარშემო .. ნეტავ შეეძლოს მისი ნახვა , მხოლოდ ერთხელ , რომ უთხრას თუ როგორ ძალიან უყვარდა . გაუმხილოს გრძნობები , გაფანტოს ემოციები .. გოგონა გულში ჩაკლულმა შეგრძნებებმაა დაასუსტა დააცარიელა. რია უცებ დაფიქრდა რა იქნება ხვალიდან ?? როგორ შეეწყობა ახალ უფროსს ? შეძლებს კი ისევ ისე გამოიჩინოს თავი ?? კიდევ შეძლებს ვინმეს დაცვას ? უნდა შეძლოს უნდა მოინდომოს , ეს მას სჭირდება , თითქოს ამითი თავის დაკარგულ სიყვარულს პატივს მიაგებს .. აუცილებლადდ შეძლებს ისევ ფეხზე წამოდგომას .. ისევ გახდება სამხედროო , მისთვის მხოლოდ მისთვის , მისი სულისთვის ...
შეთნხმებისამებრ სამი საათი ხდებოდა, როდესაც ჩანიოლის მძღოლი რიას სახლის წინ გაჩერდა გოგონას ბარგის ჩალაგებაში დაეხმარაა და გეზი პარკ აპარტამენტისკენ აიღო .
პარკ ჩანიოლის სახლი სასახლეს უფრო წააგავდა ვიდრე ჩვეულებრივ საცხოვრებელს . რია განსაკუთრებით ულამაზესი ბაღით მოიხიბლაა , ამ ლამაზი ყვავილების და ხეების შემხედვარეს ღიმილიც კი გამოესახა სახეზე , დიდი ხანია ასეთი თბილი გრძნობა არ დაჰპატრონებია მის გულს .
სახლში შესულ გოგონას ახალი უფროსი შემოეგება:
-გამარჯობა , ზედმეტად პუნქტუალურიც კი ყოფილხარ . ცინიკურად ჩაიღიმა იოლმა .
-გამარჯობათ , საქმის დროს დაგვიანება არ მჩვევიაა , მიუგო გოგონამ
-კარგი , საქმეზე გადავიდეთ ჩემი მოსამსახურე დაგაბინავებს , შენი ოთახი ჩემი ოთახის გვერდით იქნება , რაც არამგონია შენთვის სასიამოვნო აღმოჩნდეს J ალბათ გეცოდინება ჩემი მექალთანეობის ამბავი . ეშმაკური თვალებით შეხედა იოლმაა უემოციო რიას .
- ჩემი უფროსის პირადი ცხოვრება მე არ მეხება , მიზეზი რის გამოც აქ ვარ ეს თქვენი უსაფრთხოება .
-კარგი კარგი , ხო მართლა სადაა შენი კატა ???
- მადლობთ რომ მისი აქ მოყვანის უფლება მომეცით . გპირდებით შევეცდები არ შეგაწუხოთ . გოგნამ ეს თქვა და მკაცრად დაიძახა
-კიონ !!! კიონ !!! შემოდიი !!! ამისი თქმა და კარებში ულამაზესი ლეოპარდი შემოვიდა , ისეთი მედიდური მიხვრა-მოხვრა ჰქონდა, რომ გეგონებოდათ სამყაროს მფლობელი იყო და მის გარშემო ბრუნავდა დედამიწა.ლეოპარდის დანახვაზე ჩანიოლი სავარძელს ამოეფარა და დაიყვია:
-შენ რა გაგიჟდი ?? ეს არის კატაა ?? რა გინდა შემჭამოს ?? ასე აპირებ ჩემს დაცვას ???
-ნუ ნერვიულოთ , არაფერს დაგიშავებთ სულ პატარა იყო რომ მაჩუქეს , ჩემი გაზრდილია , ადამიანები უყვარს მიუგო რიამ .
- გაჩუქეს ?? საერთოს რომელი ჭკუათმყოფელი ჩუქნის ლეოპარდს ქალს ??
- არაბეთის შეიხმა მაჩუქა , მისი პირადი დაცვა ვიყავი ამბობდა რომ ხასიათებით მგავდა სწორედ ამიტომ მაჩუქა მე კი მას კიონ დავარქვი ანუ ბრწყინვალე . ჩემთვის შვილივითა გთხოვთ მომეცით უფლება აქ დავტოვოო .
- კარგი კარგი , ოღონდ უთხარი რომ არ შემჭამოს , შეიბღვირა ჩანიოლმა .
- ახლოს მოდით მასთან გაგაცნობთ , მოულოდნელად რიამ ჩანიოლს ხელი ჩაჰკიდა და ლეოპარდისკენ წაიყვანა
-კიონ !! ეს ჩვენი ახალი პატრონი პარკ ჩანიოლია . მე მისი დაცვა მევალება ისევე როგორც შენ . დღეიდან მასაც ისე დაემორჩილები როგორც მე. ურჩობა არც კი გაბედო !! ამოთვქ გოგონამ . კიონიი უცებ ჩანიოლს მიუახლოვდა თავი ძირს დახარა და ფეხებთან მიუცუცქდაა , იოლი გაოგნებული უყურებდაა მტაცებლის ქცევას . გაოცებული იყო რიას პიროვნებით , რომელიც ცხოველის დამორჩილებასაც კი ახერხებდა . ჩუმად გააყოლა თვალები გოგონას და მის მეგობარ ,,კატას" რომლებმაც გეზი საძინებლისკენ აიღეს. დიდხანს იდგა ჩანიოლი დაა ნანახზე ფიქრობდა ,შემდეგ კი აუზისკენ წავიდა .. გადაწყვიტა , რომ გაგრილება სჭირდებოდა .
YOU ARE READING
,, საკურა "
Fanfictionგამარჯობათ მეგობრებო ეს არის ჩემი პირველი მცდელობა :) ნუ დამზრახავთ :)შემიფასეთ ნაშრომი ობიექტურად :დდ ისტორია ჩემს ჟირაფზე პარკ ჩანიოლზეაა ...