,,საკურა'' თავი 8

94 16 0
                                    


          

რია მხოლოდ მაშინ მოვიდა გონს , როდესაც ცამ და აპლოდისმენტებმა ერთდროულად იქუხა . გონზე მოსვლა ვერ მოასწროო ჩანიოლი უკვე მისკენ მოდიოდა ,ბიჭმა სასწრაფოდ დაავლო ხელი გოგონას გაყინულს სხეულსს მიიხუტა და ასე განაგრძო გზა მანქანისკენ . მას შემდეგ რაც იოლი დარწმუნდა , რომ უკვე მანქანაში იყვნენ და ჟურნალისტები აღარ უთვალთვალებდნენ გაბრაზებულმა ჰკითხაა გოგონას :

-ეს რატომ გააკეთე ?/ რატომ არ დაემორჩილე ჩემს ბრძანებას ?? აუცილებელი იყო ასე დასველებულიყავი ?? არ მესმის შენი .

-იცით მეე .. ვერ დაგტოვებდით მარტოსს , რამე რომ მომხდარიყო .. თავი იმართლა გოგონამ.

-დაარწმუნებული ხარ რომ მხოლოდ ესაა მიზეზი ?? მკრთალი მაგრამ მაინც შესამჩნევი ღიმილი შეეპატარა მამაკაცის ბაგეებს ...

-დიახ , ეს ხომ ჩემი მოვალეეობაა, სხვა რა უნდა ყოფილიყოო ..

ეს იყო ბოლო დიალოგი ,რომელიც მათ შორის შედგა .. სიჩუმეში გზა სახლისკენ თითქოს უფრო გაიწელაა , ამას დაერტო ის , რომ რია ყოველ წამს აცემინებდაა , რაც იოლის ბრაზმორეულ მზერას იწვევდა ...

ჩანი გულში რიას საყვედურობდაა დაუფიქრებელი საქციელის გამო როდეხაც მხარზეე ნაზი შეხება იგრძნო .. გოგონას ჩასძინებოდა, აწითლებული ლოყებით ეხებოდა იოლის მხარს .. ეს იმდენად სასიამოვნო აღმოჩნდაა ბიჭისთვის , რომ გულისსიღრმეში ოცნებობდა დრო გაჩერებულიყო და სამუდამოს ასე დარცენილიყოო თავის საკურასთან ... მოულოდნელად გოგონაა უკმაყოფილოდ შეიშმუშნა , მხოლოდ მაშინ შეამჩნია რიას სახეზეე უადგილოდ არსებული თმა რომელიც ძილს უფრთხობდა მას .. იოლი ნელა შეეცადაა აბრეშუმივით ნაზი თმა თავის ადგილას დაებრუნებინა , მის თმასაც საკურას სურნელი ასდიოდა .. ეს ძალინ ძალიან გამომწვევიი აღმოჩნდა მამაკაცისთვის , ვინ იცის რას გააკეთებდა .. მაგრამ სწორედ ამ დროს შეეხო რიას შუბლს , რომელიც ტემპერატურისაგან საშინლად გახურებულიყოო. ქალი სიცხისგან იწვოდაა ..

,, საკურა "Where stories live. Discover now