თვალები , რომ გავახილე უკვე გათენებული იყო , წუხნდელი ღამიდან არაფერი არ მახსოვდა გარდა იმიდსა ,რომ წვიმაში მაგრად დავსველდი ... უცნაური გრძნობა დამეუფლა , მოულოდნელად ვიგრძენი ნელი სუნთქვა და თბილი სხეული, რომელზეც არხეირნად ვიყავი შემოხვეული ... თვალები ფარდოთ გავახილე და დავინახეე იოლი , რომელსაც მკლავები მწიდროდ შემოეხვია ჩემთვის , ცხვირი ჩემს ყელში ჩაერგო და ტკბილად მოგზაურობდა მორფეოსის სამყაროში .... დავიბენი , საშინლად დავინები , თავში ათასი აზრი მიტრიალებდა , ამ წამს მინდაა მთელი ძალით დავეწაფო მის ბაგეებს . ღმერთო რეებზე ვფიქრობ !! რია გონს მოდიი !!!!
ადგომა გადავწყვიტე არ მინდოდა ჩანიოლი გამეღვიძებინა , ვცდილობდი ფრთხილად მემოქმედა , სწორედ ამ დროს გავიგე კარების გაღების ხმა , რომელსაც ჯისოს ყვირილიც მოჰყვაა:
-ჩანიოლ ოპპაა !! ეს რას ნიშნავს ??? რას აკეთებს ეს გოგო შენს საწოლში ???
იოლმა ნელა გაახილა თვალები , თავი ოდნავ წამოწია და დაბნეულმა ჯისოს შეხედა ;
-ჯისო რა გაყვრიებს , თავი საშინლად მტკივა ..
- რა მაყვირებსს ???? მიპასუხე ეს გოოგ რას აკეთებს შენს საწოლში ???
-დამშვიდიი , უბრალოდ გუშინ რია დასველდა და სიცხე ჰქონდა, მომიწია მეზრუნა მასზე .
-და მოსამსახურეები რას აკეთებდნენ?? ჩანიოლ ოპპა დაბლა დგელოდები სალაპაარაკო გვაქვს .
ჯისომ ბოლოჯერ გამოხედა ზიზღნარევვი თავლებით რიას და ოთახიდან შურდულივით გავარად , გასვლისას კარები ისე მოიჯახუნა , რომ კედლებიც კი შეზანზარდა . რია ამ ხნის განმავლობაში ხმა ამოუღებლად იჯდა , ითმენდა შეურაწყოფას ... მხოლოდ მის გამო , მხოლოდ იოლის გამო ...
-მაპატიე რია ასეთი სცენისთვის , შენ არაფერ შუაში ხარ უბრალოდ ჯისომ სხვანაირად გაიგო მომხდარი ..
მამაკაცი თან რიას ესაუბრებოდა და თანაც პერანგს იცმევდა .
-არა ეს თქვენ უნდა მაპატიოთ , ჩემი დაუდევრობის გამო პრობლემა შეგიქმენით , მადლობა ყველაფრისთვის ბატონო პარ ჩანილლლ , ეს აღარ განმეორდება .. გოგონამ ნერვიულად ამოთქვა სიტყვები და იატაკს მიაჩერდა , მამაკაცმა მკრთალად გაუღიმა და ოთახიდან გავიდა ....
რიამ კარგად იცის , რომ ახლა ჩანიოლი გონებაში ათასგვარ სიტყვებს ალაგებს , რათა ჯისოსთან იმართლოს თავი .. ისიც კარგად იცის ,რიამ რომ თავისი უფროსისთვის ეს ინციდენტი არაფერს ნიშნავს , იცის მაგრამ მაინც ძალიან სტკივა გული... რატომ ??? იქნებ იმიტომ , რომ იმაზე მეტად მიეჩვია მას ვიდრე ეს საჭირო იყო.. ვინ იცის .... იქნებ ასეცაა , იქნებ ჩანიიოლი მისთვის მხოლოდ უფრო არაა ?? იქნებ რიამ დაარღვია გარდაცვლილი სიყვარულისადმი დადებული პირობა , იქნბე მის გულს სხვა დაეპატრონა ??
- არა ეს შეუძლებელიაა ეს არ უნდ მოხდეს !! გაიფიქრა გოგონამ და თავისი ოთახისკენ წავიდა .. ოთახსი შესულმა მალავე გადმოალაგა აახალი ტანსაცმელი , სააბაზანოში შევიდა წყალი გადაივლოოო და ლოგინში ჩაწვაა , უნდოდა ოდნავ კიდევ მოშუშებულიყო , რათა სიცხე ისევ არ ასწეოდა ...
დღის განმავლობაში იოლი რამოდენიმეჯერ ამოვიდა მასთან , ხან ცხელი ჩაი , ხანაც კი ხილის წვენი ამოუტანა ... ამ დროის განმავლობაში არც ერთს არ დასცდენია სიტყვა არც მომხდარზე და არც წინა საღამოზე ... დღის ბოლოს იოლი ბოლოჯერ შევიდა რიას ოთახში , გოგონას წამლები აუტანა . რიამაც მორიდებით გამოართვა და დიდი მადლობა გადაუხადაა ყველაფრისთვის , ჩანიოლს არც მის მადლობაზე უპასუხიაა ,თითქოს თავს არიდებდა მას , ეს ყოველივე კი საშინელ უხერხულობას ქმნიდა .
გასვლისას იოლმა რიას მიმართა ;
-რია იმედი მაქვს ხვალისთვის კარგად გახდები , სტუმარი გვეყოლება , ჩემი მეგობარი ჩამოდის ამერიკიდან , რამოდენიმე თვე ჩვენთან ერთად იცხოვრებს , იმედია ეს პრობლემას არ შეგიქმნის ..
- არა რათქმაუნდა ,ხვალისთვის მზად ვიქნები . ღამემშვიდობისა ..
-ღამემშვიდობისა რია ... ხვალამდე ....
YOU ARE READING
,, საკურა "
Fanfictionგამარჯობათ მეგობრებო ეს არის ჩემი პირველი მცდელობა :) ნუ დამზრახავთ :)შემიფასეთ ნაშრომი ობიექტურად :დდ ისტორია ჩემს ჟირაფზე პარკ ჩანიოლზეაა ...