თავი 2
ოთახში მზის სხივები ძლივს აღწევს ... აქეთ-იქით ყრია ქალის და კაცის ტანსაცმელი , გამოცლილი ღვინის ბოთლები .. საწოლზე მამაკაცის მშვიდიი ქშენა ისმის , მის გვერდით კი გოგონას უდარდელად სძინავს .. ამ იდილიას ზარის ხმა არღვევს .. მამაკაციი ჯერ ერთ თვალს ახელს მერე მეორეს , გარემოს ათვალიერებს . სახეზე გაოცება ესახებაა ... გოგონას ვერ სცნობს , სასწრაფოდ აღვიძებს :
-გაიღვიძე შენი წასვლის დროა .
-კარგი რა საყვარელო მეძინება .
-საყვარელო ? ვინ ხარ საერთოდ ?
-რას ამბობ?? მე მეგონა რომ შენ .. შენ მოგწონდი
-მომწონდი ??? ჯანდაბა !! მხოლოდ ერთი ღამის გამო ??? რა პათეტიკურობა ღმერთო ჩემო . ახლავე დატოვე ჩემი სახლი .
ბიჭმა საუბარი დაასრულა იქვე ტუმბოზე მდგარ საფულეს ხელი დაავლო და ფული გოგონას ხელში ჩაუკუჭა. აცრემლებული გოგონა ოთახიდან გავიდა .
ბიჭი საწოლიდან წამოდგა , სწრაფად ამოიცვა შარვალი , ნელი ნაბიჯებით სარკესთნ მივიდა საკუთარი უზადო გარეგნობა შეათვალიერა .. გარეგნობა , რომელიც ნებისმიერ ქალს ჭკუიდან გადაიყვანადა .. ის 185 სანტიმეტრინი ხელოვნების ნიმუშია , რომელსაც გასაოცარიი სხეული , თვალები აქვს .მის გარეგნობასი ყველაზე მიმზიდველი მისი ოდნავ გამოწეული ყურებია, რომელიც საოცარ მამკაცურობას სძენს. მისტერ სექსუალურობა თავის თავში დარწმუნებული , თავდაჯერებული,ცინიკოსი პარკ ჩანიოლია . მთელს კორეაში გავლენიანი მსახიონი , მომღერალი , რეპერი , აქტივისტი რაც ყველაზე მთავარია ის ეგრედწოდებული კორეელი კაზანოვაა. ამბობენ რომ გამოუსწორებელი რომანტიკოსუა , მაგრამ არავინ იცის მისიი ნამდვილი სახე რადგან ყოველთვის თავშეკავებული და ენაძუნწიაა , ფაქტიკი ფაქტად რჩება ეს მამაკაცი ნამდვილი მექალთანეა . რომელსაც არასდორს ჰქონია სერიოზული ურთიერთობა.
როდესაც იოლი თავისი თავით ტკბობას მორჩა გაახსენდა , რომ კომპანიაში იყო წასასვლელი სასწრაფოდ საააბზანოსკენ აიღო გეზი, დაახლოებით ნახევარი საათი დაჰყო თბილი შხაპის ქვეშ, ჩაცმას იწყებდა როდესაც მისი ტელეფონი აწკრიალდა:
-ჩანიოლშიი როგორ ხარ ? ხომ იცი დღეს სააგენტოში უნდა წავიდეთ შენთვის პირადი დაცვა უნდა ავიყვანოთ ,
-გამარჯობა ჯისო . ხომ გითხარი არა საჭირო პირადი დაცვა , რომელმაც სულ კუდში უნდა მსდიოსს . აარფერი მოხდება
-კი მაგრამ ხომ გახსოვს ბოლოს მომხდარი მოვლენები ?? გინდა რომ ისევ დაზიანდე ჰეითერების გამო ?? ეს ბრძანებაა კომპანის ბრძანება უნდა დაემორჩილო !!
-კი ი მაგრამ ..
-არავითარი მაგრამ პარკ ჩანიოლ ზუსტად სამ საათზე სააგენტოში იყავი !! დროებით .
იოლმა მოსაბეზრებლად მოისროლა ტელეფონი .. ვერ იტანდა ,როცა რაიმეს აძალებდნენ . ახლა კი სააგენტომ გადაწყვიტა ვიღაც პირადი დაცვა აეყვანაა მისთვის .. რა სისატიკეა ვიღაც გორილამ უნდა სდიოს ოცდაოთხი საათი კვირაში შვიდი დღე. ვერ იტანს როდესაც მის პირად სივრცეში იჭრებიან . მაგრამ მოუწევს ამისიი ატაან ეს ხომ ბრძანებაა კომპანიისს ბრძანება!!
ჩანიოლი სახლიდან აუჩქარებლად გამოვიდა თავის კუთვნილ პორშეში ჩაჯდა და გეზი სააგენტოსკენ აიღო თავის ახლადგამომცხვარ პირადდაცვასთან შესახვედრად ....
i
YOU ARE READING
,, საკურა "
Fanficგამარჯობათ მეგობრებო ეს არის ჩემი პირველი მცდელობა :) ნუ დამზრახავთ :)შემიფასეთ ნაშრომი ობიექტურად :დდ ისტორია ჩემს ჟირაფზე პარკ ჩანიოლზეაა ...