თავი 6
საღამოხანი იყო . რია ოთახში იჯდა და რაღაც წიგნს ჩასჩერებოდა . მოულოდნელად შიმშილის გრძნობამ შეაწუხა , გადაწყვიტა პასტა მოემზადებინა . მხიარულად ჩაყუვა კიბეებს , გეზი სამზარეულოსკენ უნდა აეღო , მაგრამ მისი ყურადღება მდივანზე წამოწოლილმა ჩანიოლმა და მის გარშემო მიყრილმა ალკოჰოლის ბოთლებმა მიიპყრო .. გოგონას უცნაური გრძნობა ჩაეღვარა გულში . თითქოს წამით ყველაფერმა შეწყვიტა არსებობა მისიი და იოლის გარდა , ვერც კი გაიაზრა ისე მიუახლოვდა მამაკაცს , იოლის სახე მას ახლა უფრო სრულყოფილი ეჩვენა ..ის ისეთი სპეტაკი იყო , რომ გეგონებოდათ ადამიანები მას ყურებით რაიმეს დაუშავებდნენ .გოგონა წამით დაფიქრდა როდის დაიწყო მამაკაცზე ასე ფიქრი ?? მას არ შეუძლია უღალატოს თავის არშემდგარ სიყვარულს . მისი ერთგული უნდა დარჩეს . არ აქვს უფლება სხვას დაუთმოს თავისი გული , გრძნობებს სხვას ვერ გაუყოფს , გოგონა ისე მიუახლოვდა ჩანიოლს , რომ ვერც გაიაზრაა . უყურებდა ახლოდან დაა ფიქრები ერეოდა ერთმანეთში ... რას გრძნობდა ახლა ის?? სრულ ქაოსს , გრძნობების აფეთქებას .ეს რაღაც თან სასიამოვნო თანაც კი იმდენად მტკივნეული იყო , რომ ფიზიკურადაც კი უჭირდა ამ ტკივილის გაძლება .. უეცრად ჩანიოლმა ძალიან ნელა გაახილა თვალები დაპირდაპირ რიას ერსოლა განმგმირავი მზერა , .. მზერა რომლიც ერთდროულად ამბობდა ყველაფერს და თან არაფერს...
ჩანიოლმა ერთი ხელის მოსმით მოათავსა გოგონა თავის კალთაში . ხელები მჭიდროდ მოხვიაა .. თავი მის კისერში ჩარგოო და მონოტორულად დაიწყო სუნთქვა :
-იცი შენს კანს საკურას სუნი აქვს .. მასსავით ტკბილი ხარ
- გამიშვით უფროსოო .. დაიწუწუნაა გოგონამ
-რატომ ხარ ასეთი ?? ასეთი იდეუმალი , ყოველ ჯერზე როცა გიყურებ მინდა მეტი გავიგო შენზე , შენი თვალები ისეთ ტკივილს ასხივებენ , მათ შემხედვარეს მეც მტკივა .. მტკივა გესმისს .. შენი ტკივილი მტკივაა
- გამიშვით გთხოვთ , ასე არ შეიძლება ...
- ვინ იცის რა შეიძლება და რა არა .. უბრალოდ მომეცი უფლება შეგეხო .. იცი ეს როგორ მჭირდება ?? ჩემო საკურა მე შენ მჭირდებიიი ... იმაზე მეტად ვიდრე შენ წამოგიდგენიაა, ვიდრე მე წარმომიდგენიაა... შენ საკურა ხარ, ჩემი საკურაა !! ჩემი !!
ესღა წარმოსთქვა ბიჭმა , თვალები მილულა და გადაეშვა მორფეოსის სამყაროში ..
რია სწრააფად წამოდგაა , კიბეები სირბილით აიარა .. ოთახში შესულმა კარები სასწრაფოდ გადაკეტაა,, საწოლზე დამხობილს ., უხმოდ ჩამოუვარდაა ეული ცრემლი ...
-ასე არ შეიძლება !! არ შეიძლებააა დაიყვირაა გოგონამ და თავი ბალიშში ჩარგოო ....
ტკბილებოო <3 ვფიქრობ გავაგრძელი თუ არა წერა ?? თქვენი შეხედულებები გამიზიარეთ<3
YOU ARE READING
,, საკურა "
Fanfictionგამარჯობათ მეგობრებო ეს არის ჩემი პირველი მცდელობა :) ნუ დამზრახავთ :)შემიფასეთ ნაშრომი ობიექტურად :დდ ისტორია ჩემს ჟირაფზე პარკ ჩანიოლზეაა ...