Bu zamana kadar hep eziklendim. Hep ikinci plana atıldım. Herkes bana önyargıyla baktı. Çoğu bana orospu dedi. Ama hiç kimse hikayemi sormadi. Siz sormasaniz bile ama ben anlatacağım.
19 Eylül 2002 tarihinde dünyaya gelmişim ben. Ben dogdugumda annemin yanında ne anneannem ne dedem ne babam varmış. Benim hayatım boyle başlamış. Annem ben dogunca anneannemgilin evine gitmiş. Anneannemgil ne kadar beni istemesede annemin beni birakmayacagini bildikleri için evine almış. Benim Annem babam denilen adamla lisede tanışmış ve konuşmaya başlamışlar ilişkileri iki yıl sürmüş. Lise sonda annem bana hamile kaldığını öğrenince bütün dünyası yıkılmış. Ama ne olursa olsun beni birakmamis. En yakın arkadaşı varmış o zamanlar Selma teyze ona söylemiş. O beni aldirmasi gerektiğini söylemiş. Babama söylemiş o direk o çocuğu aldiracaksin demiş. Ama annem aldirmamis. Aradan bir ay geçtiği halde babam ne bişey sormuş ne aramış ne de okulda annemin yanına gelmiş. Bir ay sonunda ise gelip tek söylediği şey aldirdin mi olmuş annem ona aldirmadigini söyleyince sokağın ortasında annemi dovmus. Ya yolun ortasında tekme tokat dövmeye başlamış. Yoldakiler yardım etmeye çalışmış zar zor babamın elinden almışlar annemi. Apar topar hastaneye yatirmişlar annemin kanamasi varmış hastaneye gidene kadar öldü zannetmis beni ama ben ısrarla hayatta kalmaya devam etmişim. Ben kim miyim? Eylül Doğan. Eylül ayında doğduğum için annem adımı Eylül koymuş. Ve benim hayatım boyle başlamış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu benim hayatım
AcakBu hayatta bi kadin nelere maruz kalıyor. Bunu benim hayatımda goreceksiniz Kapak resmi hazırlayan: mavi_umut15