Karakter Tanıtımı

23 3 0
                                    

Atlas AKAR: 18 yasinda yakisikli bir o kadar da tehlikeli her kizin altinda inlemek istedigi bir adam. Ailesini olumunden sonra karanliklasan bir tip. Evde normal gozuken ama disarida cok korkulan Atlas AKAR. Mavi'ye cok duskun.

Mavi KARAN: 17 yasinda. Atlas'in biricik kuzeni. Atlas'in bas dusmanin da sevgilisi.

Aras GUNHAN: 18 yasinda. Mavi'nin biricik sevgilisi. Mavi'yi sevmese de Atlas'a inat onunla cikmakta. Kardesine cok duskun.

Burcak GUNHAN: 17 yasinda. Aras'in biricik kardesi. Daha once hic sevgilisi olmayan, masum ifadesiyle herkesin dikkatini cekebilecek inatci bir kiz. Atlas'in cetesindeki Cenk'e asik.

Berk VAROL: Atlas'in uvey kuzeni. Mavi'ye aşık.
 
ATLAS'IN CETESI

Cenk KARA: Atlas'in sag kolu sayilir. Burcak'in asik oldugu cocuk. Cem KARA'nin ikizi.
 
Cem KARA: Cenk'in ikizi. Eglenceli bir tip cetedekilerin tersine. Atlas'in kuzeni Mavi'ye aşık.

Burak SARAN: Atlas'in sol kolu sayilir. Aras'in kuzeni olmasina ragmen Aras'tan nefret eder.

Utku AKTAS: Atlas'in dayisinin oglu. Kardes gibiler. Ceteye sonradan dahil olmustur.

Sude MERAN: Atlas'a asik. Hergun baska biriyle yatan sürtüğün teki.

Buse KACAR: Sude'nin en yakin arkadasi. Sude'den bir farki yok. Utku'ya asik.

Yazardan açıklama: Bu ilk hikayem olduğu yazim yanlışları ve anlam bozuklukları olabilir.

İMKANSIZIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin