Az évzáró előtti találkozó

198 10 1
                                    

Reggel 6 óra van. Csörög az ébresztőóra, de persze én már hajnali 4 óta ébren vagyok. Miért? Mert felkeltett valami, és nem tudtam visszaaludin. És mi keltett fel?........Nem tudom..........De az biztos hogy elég fura érzésem volt. Tudtam, hogy ma valami nagy baj fog történni. Ilyesmi még nem történt velem...soha.

Az ébresztőórán kívül más is csörgött: a telefonom. Már nyúltam érte, azzal a gondolattal, hogy "Biztos Kethi az. De mit akarhat ilyen korán? Ilyenkor még fel se szokott kelni..."

Ránézek a kijelzőre.....Sky volt az.

-Szia!!!!-kezdett bele a mondandójába. Még visszaköszönni sem volt időm, ő folytatta-Na figyelj! arra gondoltam, hogy ma még az évzáró előtt találkozhatnánk Kethi-vel együtt. Mit szólsz hozzá?

-Hát nem is tudom... Vele megbeszélted?

-Hát.......őőő........nem....... Arra gondoltam hogy te hívhatnád fel.

A homlokomhoz csaptam a kezem.

-Jó oké... Felhívom. De mit akarsz csinálni?

-Arra gondoltam, hogy elmehetnénk fagyizni, meg ilyenek.

-Nekem jó. És mikor hol találkozzunk?

-Olyan 10 óra körül a fagyizónál.

-Rendben. Akkor hívom Kethi-t. Szia!

-Szia!

Leraktam a telefont, és vettem egy mély levegőt. Mivel még korán reggel volt, azt se tudtam hol vagyok. Átgondoltam hogy mit is fogunk csinálni. Aztán egy kis félelemmel, de felhítam Kethi-t. Azért féltem, mert tudtam jól, hogyha Kethi-t a szokásosnál előbb felébresztik, nagy valószínűséggel morcos lesz.

Kicsöng a telefon, Kethi felveszi.

-Szia!-kezdem bele mondandómba

-Hali-mondta fáradt hangon Kethi.

-Szóval: Sky nemrég hívott, és azt mondta, hogy találkozzunk 10 óra körül a fagyizónál. Elvileg el szeretne menni velünk fagyizni.

-10-kor? Általában akkor szoktam felkelni

-Tudom. Én is nehezen vettem rá magam hogy bele menjek.

-Hát.... felőlem rendben. Akkor 10-kor a fagyizónál.

-Igen.

-Ott leszek! Szia!

-Szia!

Na ez is megvolt. Már csak fel kéne öltözni. Nagy nehezen kiválogattam a ruhám, felötöztem, fogat mostam, reggeliztem....szokásos napi dolgok. Egy kis ideig még leültem TV-zni, de nem sokáig, mert mennem kellet a találkozóra.

Öszzepakoltam egy kis válltáskába a telefonom, pár szál zsepit, pénzt és a kulcsom. Majd elindultam.

Kethi és Sky már ott vártak rám. Kicsit még beszélgettünk, utána bementünk a fagyizóba. Leültünk és rendeltünk egy-egy poharas fagyit. Amint megérkezett, felmerült a kérdés.

-Szóval? Mit fogtok csinálni a nyáriszünetben?-kérdezte Sky

-Hát én azt terveztem, hogy a nyáron visszanézem az összes kedvenc sorozatom-fejezte ki magát izgatottan Kethi

-Az tök jó! És várod már?-kérdezte Sky. Én eközben szótlanul ültem, és kanalaztam a fagyimat.

-De még mennyire! És te, Jasmine?

Hirtelen kiesett a kanál a kezemből. Nem tudtam mit mondani.

-Hát, én nem nagyon terveztem semmit. Úgyhogy ez is ugyan olyan unalmas lesz, mint az előző.

-Hmmmm..... hát oké. De azért nem lesz annyira unalmas. Mert itt vagyunk mi!-mosolyodtak el a lányok.

Kis idő múlva elfogyott a fagyink. Fizettünk, majd elköszöntünk egymástól. Én elindultam hazafelé, mert még ki kellett válogatnom az ünneplőruhám.

Haza sem értem, jött az SMS Sky-tól:

Szia! mikorra kell menni?

Te ennyire nem figyeltél órán?

Hát én inkább a cuccaim elpakolásával törődtem....

De közben tudtál volna figyelni...

Mindegy... Akkor hányra kell menni?

Hát 3-kor kezdődik az egész...úgyhogy én háromnegyed 3-kor ott leszek

Rendben :) én is! Szia!

Szia!

A sárkánymesterWhere stories live. Discover now