Később egy hegy tetején ébredtem fel.
Először kicsit megijedtem, hogy hol vagyok, de aztán megnyugtatott az, hogy még élek. Felálltam, és kiálltam a hegy szélére, hogy megnézzem, mennyire vagyok magasan....hát eléggé.....
Csak pár perc után jöttem rá, hogy egyedül vagyok. De hova tűnt a fiatal srác, és az a másik ember? Megfordultam, és ott álltak velem szemben. A srác mellett állt egy lilán foszforeszkáló, átlátszó ember.
A köpenyes fickó csettintett, és az ember eltűnt. Majd előre lépett. csak tágra nyílt szemekkel néztem, mert nem tudtam feldolgozni, hogy mit csinált. A köpenyéhez nyúlt, és levette a fejéről. Kicsit hosszabb fekete haja és sötétbarna szeme volt. Engem bámult. Egy csomó kérdésem volt, de csak egy jött ki a számon:
-ki vagy te?.....
-.......
Semmi válasz. Csak intett, hogy kövessem. Természetesen nem akartam balhét, inkább szót fogattam, és követni kezdtem. Az út közben megszólalt:
-Wando vagyok. Sok mindent kell megmagyaráznom.-kezdett bele mondandójába-Először is, én nem idevalósi vagyok. Egy másik dimenzióból jöttem. Tudom, tudom. Ez már unalmas sztori neked. De mégis másmilyen. A nevem is furcsa lehet neked. Onnan származik, ahonnan jöttem.Van valami, amit feltétlenül meg kell mutatnom, mielőtt tovább mondom.
Bevezetett egy barlangba. De nem volt egyszerű barlang, mert belül fény volt. És a barlang végén ott feküdt egy.....sárkány?
Igen. Az biztos hogy egy sárkány. Egy hófehér sárkány, vérvörös tüskékkel, és mintákkal. A csodálkozásomat Wando szakította félbe.
-Ő itt Metin. Igen. Ő egy sárkány. Én vagyok a gazdája. A mi világunkban nagyon sok féle sárkány van. De nem minden faj kedveli egymást. Így kell lennie valakinek, aki megfegyelmezi őket, aki irányítja őket. A sárkánymester. Mindig maga a mester választ egy utódot. És mint kiderült, a jelenlegi most téged választott.
ESTÁS LEYENDO
A sárkánymester
FantasíaEz a könyv egy teljesen átlagos lányról szól, legalábbis azt hitte magáról. A történet elején betekinthetünk Jasmine, és a barátai mindennapi életébe. Azonban egy napon történt valami, ami teljesen megváltoztatta az életét, és ezáltal rengeteg megvá...