Az a bizonyos "ottalvós buli"

114 10 0
                                    

Sky

Kethi mérgében a szokásosnál is gyorsabban haladt. Mindig ezt csinálja,  csak ő nem veszi észre. Mikor odaért a házunk elé, karba tette a kezét, és várt rám,  hogy odaérjek. Ugyanis én vagy 12 méterrel le voltam maradva. Pedig én is nagyokat szoktam lépni. Hármunk közül inkább Jasmine szokott lemaradni,  és mindig várni kell rá... Vajon mi lehet most vele?...

Mire végre én is a kapuhoz értem, elővettem a kulcsomat, és kinyitottam a kapu ajtót. Beljebb léptünk,  ahol egy kis járda vezetett a bejárati ajtóhoz. Mivel anyám itthon volt,  ezért be kiabáltam neki:

-Anya! Megjöttem!

Anyám a konyhábol visszakiabált:

-Rendben kicsim!

-Anya!

-Igen?!

Ekkorra már kicsit beljebb mentem hogy ne kelljen kiabálni.

-Figyelj,  nagy baj lenne ha Kethi ma itt aludna?

-Persze hogy nem.  Csak a szülei engedjék meg.

-Oké!

Ezután elindultunk a szobám felé. Kethi azt mondta,  kint marad és felhívja anyukáját.

Mindaddig,  amíg Kethi telefonált,  én a szobámban rendezkettem. Kivettem a szekrényem legmélyéről egy franciaágy méretű felfújható matracot,  és a mellette lévő elektromos felfújót.  A matracot kiterítettem,  a felfújót a konnektor-ba dugtam, és felfújtam a matracot. Elővettem az egyik polcról lepedőt,  párnát és takarót,  és megágyaztam Kethi-nek. Remek időzítését ismervén pont akkor jött be,  amikor elkészültem. Azonban a szobám nem volt túl nagy,  ezért a matrac szinte az összes szabad teret elfoglalta. Ebbe beleértvén az ajtót is eltorlaszolta.  Szerencsére az ajtóm kifelé nyílt,  de Kethi még a telefonját babrálta, és nem látta a matracot.  Ennek következtében Kethi megbotlott a matracban, és rávágódott.  Még szerencse hogy puhára esett. De sajnos nem bírtam ki nevetés nélkül.

-Ne nevessél! -mondta Kethi,  de ő se bírta ki.

Így mindketten hangos nevetésbe  kezdtünk.

Egy kis idő elteltével Kethi apukája jelent meg a kapuban. Kiderült,  hogy hozta neki a cuccát, ugyanis megengedték Kethi-nek hogy ma este itt aludjon.

---------------Pár óra múlva--------------

Igaz, hogy még csak este 6 óra volt,  de nagy nehezen rábeszéltem Kethi-t, hogy öltözzünk át pizsamába,  hogy az este folyamán már ne kelljen ezzel foglalkozni,  csak azzal,  amiért igazából jöttünk: Jasmine megtalálásával.

Az volt a tervünk,  hogy ötletelük,  és reggel, akcióra készen útnak indulunk. Hát ez nem így lett.....

Kethi felült én pedig reflexből a kardigánzsebemben (mivel fázós vagyok, vettem fel kardigánt) lévő telefonomat az ágyamra dobtam,  ami a szoba másik felében volt. Vagyis nem messze a matractól. Ezután lehuppantam Kethi-vel szemben, az íróasztalomnak háttal.

Hátra nyúltam, és elővettem egy füzetet és egy tollat. A füzet elejét a hátulja alá hajtottam,  hogy keményebb legyen a felület. A tollat írás pozícióba helyeztem az ujjaim közé. Az immár öaszehajtott füzetet a térdemre raktam,  és Kethi-hez szóltam:

-Nos. Hol láttuk utoljára Jasmine-t?

-Az évzárón...

Elkezdtem írni.

-Jó. Az évzáró után még felvettük vele a kapcsolatot?

-Csak egy sms-t kaptunk tőle.

-Egyéb amit tudunk?

-Figyelj Sky ennek így semmi értelme. Nem vagyunk nyomozók,  sem titkos ügynökök.  Inkább hívjuk a rendőrséget.... -ekkor a telefonjához nyúlt.

-Én ezt nem tartom jó ötletnek...-éppen hogy be tudtam fejezni a mondatom mielőtt....

.... Az ágyra dobott telefonom hirtelen megszólalt... Elkezdett csörögni....Körül-belül 5 másodpercig csak meghökkenve ültünk és néztük a telefont. Majd felpattantam,  megmarkoltam a telefonom. A kijelzőn ez állt: JASMINE. Nagyon megörültem,  és felvettem.  Egy idegen férfi hang szólt bele:

-Helló!...-szólalt meg sejtelmesen- ha jól tudom te bizonyára Sky vagy. És az a lány aki a matracon ül-ekkor hirtelen ránéztem Kethi-re,  majd az ablakhoz siettem. Széthúztam a redőnyöm két részét mint a filmekben, hogy kikukucskáljak-bizonyára Kethi.

-H.... Honnan tu-dadogtam vissza,  de félbe szakított.

-Ne kérdezz semmit. Annyit kell tudnotok rólam, hogy én mindent tudok. Azt is hogy éppen Jasmine-t keresitek. Arra kérlek benneteket, hogy ne tegyétek.... Jasmine biztonságban van.... És ami a legfontosabb,  hogy semmiféle képpen se hívjátok a rendörséget...

Ezután lerakta a telefont....

A sárkánymesterWhere stories live. Discover now