JASMINE!

65 2 1
                                    

       KETHI      
---------------------------------------

A sárkány leszállt a hegy szirtjére.  Sky egyből lepattant róla. A kezem még mindig le volt bénulva. A férfi leszállt, majd felém nyújtotta a kezét.

- Engedd meg hogy segítsek.

Belehelyeztem a kezem az övébe, majd lesegített a sárkány hátáról

-Látom nem vagy jól. - mondta.

- Hát... Tűröm a fájdalmat.

-Nem kell. Ígérem keresek rá gyógymódot.- mosolygott rám.

Eközben észrevettem, hogy még mindig fogom a kezét. Egy picit elvörösödtem.

Ekkor a háttérből Sky egy hatalmasat visított.

-JASMINEEEE!!!

Sky felé néztem, aki éppen rohant Jasmine-hez, aki egy barlangból jött elő.

-istenem, Jasmine! - kiáltottam én is, majd kikaptam a kezem a férfi kezéből, és Jasmine-hez szaladtam.

Mindketten átöleltük.

-Jólvan jólvan, elég lesz. - mondta

-De mégis mi a fene történt?- kérdezte Sky

-Wando nem mesélte el?

-nem kötötte az orrunkra.

Jasmine rámnézett.

- Mi történt a karoddal? - kérdezte

- nem tudnám pontosan elmagyarázni

-Én viszont igen. - lépett közént a Wando-nak nevezett férfi. - De nem most. Először lekezljük a karodat.

Mindannyian bólintottunk, majd bementünk a barlangba.

Belül fény volt, kisebb-nagyobb gombák világították be a barlangot. Kék Szentjánosbogarak röpködtek a fejünknél, és egy kisebb forrás csobogott a falból. Mintha egy varázsvilágba léptünk volna át azzal, hogy bejöttünk a barlangba.

A sárkány jött utánunk, és lefeküdt a barlang végében.

Wando odavezetett a forráshoz, megfogott egy kendőt és bevizezte. Majd a vizes kendőt a karomra tette. Pár másodperc után elkezdtem érezni a kezem, majd mintha mi sem történt volna, újra tudtam használni.

-gyógyító forrás. Minden betegséget meggyógyít. Szó szerint. - mondta Wando.

Egy rövid kínos csönd után én szólaltam meg.

- szóval.... Te itt laksz?

-Dehogyis. Ez csak egy rejtekhely. Ahová titeket, és Jasmine-t hoztam.

- És mi az amitől félnünk kéne? -ezt egy picit hangosan mondhattam, ugyanis Sky, és Jasmine is ránk figyeltek.

-Hát jó. Itt az idő. - mondta majd a barlang közepére ment, hogy mindenki jól hallja. - Ti egy hatalmas kalandra lettetek invitálva.....






============================

BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT
Kethi379
!!!!!!!!!!!!!!!!!

A sárkánymesterWhere stories live. Discover now