Kérdések áradata

136 11 0
                                    

    Jasmime   

Mitután végighallgattam Wando szavait, nem akartam hinni a füleimnek. Pedig nemrég még csak abban bízhattam.

Nem bírtam abbahagyni a bámulást. Egyszer Wando-ra ragadt a tekintetem, egyszer meg a sárkányra. Amikor úgy döntöttem, hogy nagyjából feldolgoztam a dolgot, vettem egy mély levegőt, és elkezdtek áradni a kérdések a számból:

-Na jó....Hol vagyok? ki volt az az ember? És miért tűnt el? Vagy ezt most álmodom?
...Mi ez az egész? És...

-....Állj!...- vágott a szavamba Wando.

-...oké befejeztem....

-Először is: Sárkányvilágban vagy, azon belül is a mester hegyen.
Másodszor: A mi világunkban vannak többféle különböző lények, mágus stb... De többek között vannak idézők. Az idézők képesek arra, hogy halucinációkat hozzanak létre, de ezek a halucinációk lehetnek valósak. Mivel nekem is kellett egy kis segítség, ezért muszály volt megidéznem Frank- et.

-Akkor te is idéző vagy?

-Igen, de nem fejeztem be.
Három: nem, nem álmodsz.  Majd idővel feldolgozod..
Négy: már egyszer elmondtam. A mester téged választott.

-És... miért engem?...

-Ülj le!

Kicsit furálltam, de megtettem, majd ő is leüllt elém.

- Nem mindenkiből lehet ám sárkány lovas. Főleg nem Sárkánymester. Csak azokból, akiknek megvan a vérük hozzá. Tehát a vérvonaladban már volt egy Sárkánymester. Azonban ez az erő, amit te birtokolsz, nem mindig fejlődik ki az emberben. Az egész családod vérében megvan, de nem fejlődött ki. Remélem eddig érted amit beszélek.

-Igen.

-Szóval. Benned kifejlődött ez az erő. És állítom hogy most azon töröd a fejed, ki volt Sárkánymester a családodból.

- Honnan tudtad?

Wando nem is válaszolt, csak felállt, és odasétált az úgynevezett Metinhez, aki felemelte fejét, és a férfi felé nyújtotta, aki rátette kezét, és megsimogatta.

-A nagymamád.

-TESSÉK?

- ezen nincs mit magyarázni Jasmine!

-Hogy mi?! -ez tényleg a nevemen szólított?

- Ennyi a történet. Nincs mit ragozni...

A sárkánymesterWhere stories live. Discover now