Sky
Éppen enni készültem, amikor a telefonomon megszólalt az üzenetjelző. Kethi írt, hogy beszélni szeretne velem, és hogy találkozzunk a buszmegállóban, így hát el is indultam.Mikor oda értem, Kethi már idegesen indult felém.
-Na mesélj! Mi olyan sűrgős?-mondtam izgatottan
-Hát.....Jasmine eltűnt.....-mondta letörten.
-HOGY MI?! Hogy történt?!
-Nos hát.... Tegnap Jasmine anyukája felhívta anyut, és megkérdezte hogy......
Miközben Kethi magyarázott, a tekintetem megakadt valamin a szemközti buszmegállóban... Fekete, derékig érő, enyhén göndör haj, közel 2 centis rikító pink műköröm, tűzvörös rúzs, koromfekete (szinte már túlságosan is) dús szempillák, libaf*s zöld rövid ujjú haspóló, fekete rövid sort, fekete magassarkú bokacsizma és számos arany kiegészítők. Igen... Ez volt Franzishka. Ő volt az osztály "ribanca".
Franzishka éppen a pasijával Mark-al várták a buszt. Mark alapjában egy tipikus olyan ember volt, akin lehetett látni azt, hogy naponta jár edzőterembe.
-Kethi!-szakítottam félbe mondandóját.
-Mi az?
-Nézd!
Ekkor a fejemmel Franzishkáék felé biccentettem, mire az ő arca a megszokottra változott, amit mi
Jasmine-el mindig csak Kethi-arc- nak hívtunk.-Jajj ne.... Már csak ő hiányzott....-mondta a lehető legbunkóbb módon.
Franzishka ekkor felnézett, és felvette velem a szemkontaktust. Ezután előrébb lépett, körbenézett az utcán, majd elindult felénk. Mikor ideért, egyből hozzá illő módon kezdett el kérdezőskődni:
-Nicsak... Buszra várunk Hm? Apropó. Hol van az a harmadik nyomorék? Hisz nélküle nem teljes a nyomor-negyed... Vagy inkább mondjam úgy hogy "nyomor-harmad" ?-ekkor elkezdett hangosan nevetni a saját viccén.
Kethi összeszorította a fogát és a markát, morgott eggyet, majd kicsit hangosabb hangnemmel visszaszólt:
-Ahoz neked semmi közöd!
-Nincs? Mégiscsak az osztálytársam.
-Akkor sincs. Egész idáig magasról tettél mindannyiunkra, főleg rá. Akkor most miért érdekel oly hirtelen?
-"közöd?"
-Te kis...
Kethi már lendítette az öklét, mikor ráraktam a vállára a kezem. Megráztam a fejem, és ennyit motyogtam neki oda:
-Hagyd! Nem éri meg...
Kethi leengedte a kezét vett egy mély levegőt, majd hátat fordított. Elindult az utcám felé. Ebből tudtam, hogy ez egy ottalvós buli lesz, nálam.
YOU ARE READING
A sárkánymester
FantasyEz a könyv egy teljesen átlagos lányról szól, legalábbis azt hitte magáról. A történet elején betekinthetünk Jasmine, és a barátai mindennapi életébe. Azonban egy napon történt valami, ami teljesen megváltoztatta az életét, és ezáltal rengeteg megvá...