Hoofdstuk 2

3.9K 143 12
                                    


De vorige keer in: my mate the demon king
Ik pak de spullen uit de koelkast en pak wat pannen. Ik kijk uit het raam en zie wat in de lucht.
Het is een menselijke gedaante met zwarte vleugels, een demon. Ik kijk fascinerend hoe het wezen in de lucht vliegt en elegante bochten maakt. Het stopt en draait zich mijn richting om en kijkt me recht in mijn ogen aan. Zijn ogen waren zo mooi. Ik slik en kijk snel weg. Waardoor de pan uit mijn handen valt. 'Fijn'

Pov Ethan Demonblood

Ik vlieg over het wolven rijk om het te bestuderen. Ik maak elegante bochten en vlieg met een snelle vaart door de lucht ik blijf stil vliegen als ik voel dat iemand me aankijkt. Ik draai me om en zie een meisje van ongeveer 17 me met grote maar ook zulke mooie  groene ogen aankijken. Ze schrikt en kijkt vlug weg waardoor ze een pan uit haar handen liet vallen, en betrapt naar mij keek. Voor het eerst sinds tijden kreeg ik een kleine glimlach op mijn gezicht. Er was iets aan dat meisje, iets goeds, mooi en sexy. Snel vlieg ik de lucht in op naar de vampieren

Pov Mia

Snel raap ik de pan op en kijk hem met grote ogen aan. Het leek wel alsof hij me een glimlach gaf, maar ik zag het niet goed want hij vloog alweer weg. Ik zuchtte hij was wel knap. 'Ja inderdaad' zegt roos mijn wolf.
Ik schud de gedachtes van me af en begin dan maar met koken. 'Aaaahh lekker lasagneik grinnik 'dat is wel een van je lievelingsgerechten hé?' 'Ja duhh'.

"Jongens! Aan tafel!" Ik hoor allemaal dingen vallen en zie de jongens mijn richting op komen rennen.
"Haha rustig er is genoeg voor iedereen."

"Pa, ma!" Langzaam hoor ik nu voetstappen onze richting op komen.

"Oeh je hebt lasagne gemaakt!" Zegt mijn moeder enthousiast.
Ik glimlach. Me vader gaat ook aan tafel zitten en we beginnen met eten.


"Aah dat was lekker zus." Hoor ik Luke mompelen.

"Ja inderdaad" zegt de rest. Ik lach "nou fijn dat jullie het lekker vonden."

Ik sta op van tafel en ruim alles af. Als ik eenmaal klaar ben loop ik naar mijn kamer en ga bij het raam zitten. Ik wil dat hij terug komt. Wow wacht wat? Wat dacht ik ik schud mijn hoofd en kijk weer naar buiten.' Eigenlijk wil ik hem wel nog eens zien.' 'Ik eigenlijk ook wel roos.' Ik loop naar mijn bureau en zie de foto van mij en me broer. Ik voel een traan uit mijn ooghoek glippen. Ik mis hem. Een brok vormt zich in mijn keel.

"Mia?"

Ik kijk op en zie mijn vader in de deur opening staan.

"Wat is er lieverd?" Ik slik. "Milan"

"Oh" hij komt naar me toe lopen en geeft me een knuffel.
"Ik mis hem ook"

Ik kijk op en glimlach en slik de brok weg.
"Wat kwam je hier eigenlijk doen pap?"

"We gaan morgen samen naar de vergadering van de 4 rijken."

______________________________________

513 woorden

Geschreven 26-06-2017

My mate the Demon KingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu