Hoofdstuk 12

3K 114 36
                                    


De vorige keer in; my mate the demon king.

Een oorverdovende gil galmt door mijn oren. Fuck.

Pov Mia

Bang kijk ik naar het gekke wezen wat zo juist aan me heeft gelikt. Ik sta op en ren naar de andere kant.

'Oh hell naw.' Zeg ik als ik naar het wezen kijk.

Het wezen komt naar me toe lopen en steekt zijn hand uit. Een vieze slijmerige hand met lange nagels. Ik gil hard.

"HELP!"

Het wezen raakt mijn wang aan en komt steeds dichter bij.

"Back oofff!" Ik weet niet hoe Ik zo kan reageren maar dit wezen moet zijn vieze hand bij zich zelf houden.

Het wezen trekt zijn bek open en een rotte geur vult in mijn neus. Zijn tanden zijn lang en verrot.

Als die net met zijn gezicht naar voren wilt gaan vliegt de celdeur open en vliegt het wezen naar achter.
Ik kijk vlug van waar het vandaan kwam. Ik zie Ethan met pikzwarte ogen en rood van woede.

Hij schreeuwt iets in een andere taal en beest krimpt ineen. Hij loopt er woest naar toe en klemt zijn hand om zijn nek. Het wezen begint te gorgelen en te spartelen. Ik kijk bang naar Ethan en zie dat zijn aders helemaal zwart zijn geworden hij knijpt hard en krak vult de cel. Hij draait zich om en zijn haar zit in de war en zijn ogen zijn alweer groen. Hij kijkt me bezorgd aan en wilt naar me lopen maar ik zet een stap naar achter. Je ziet schuld in zijn ogen flitsen.

"Het spijt me Amore."

Amore...dat betekent liefje.

Ik voel hoe mijn ogen waterig worden, hoe kon hij me dat aan doen. Ik kijk hem nog een keer aan en storm snel weg uit de kelder.

"Tesoro wacht!" Hoor ik Ethan nog roepen.

Tesoro?

Ik ren de trap op en richting mijn kamer. Ik sluit de deur achter me en zak er tegen aan en begin met snikken. Ik wil gewoon naar huis, weg van deze rotzooi. Ik begin te huilen als ik terug denk aan mijn ouders en broertjes.

Pov Ethan Demonblood

Ik ren achter haar aan  maar ze is te snel. Ze gooit de deur net voor mijn neus dicht. En ik hoor hoe ze tegen de deur aanzakt en begint te snikken. Ze begint te huilen en mompelt een paar dingen.

"Mia, tesoro."

"Laat me met rust Ethan."

"Het spijt me Mia."

Ik leun tegen de deur en laat mezelf er ook tegen zakken. Ik leg mijn hoofd in mijn handen en luister naar Mia die aan het snikken is.

Ik kijk op en zie een dienst meisje voor me staan trixie volgens mij.

"Kan ik u helpen? Zul ik u anders verwennen?" Vraagt ze terwijl ze haar knoopjes van haar blouse openmaakt. Ik slik.

Ik sta op en loop met haar mee als ze me begint te zoenen duw ik haar weg. Waar de fack ben ik mee bezig!

"Pak je spullen en vertrek ik wil je hier niet meer zien." Ze knikt bang als ze me aankijkt en rent snel naar beneden.

Hoe kon ik Mia dat aan doen.

Ik kijk naar haar deur en zie dat die een beetje open staat. Ik zie haar door een spleetje heen kijken en over haar wangen stromen de tranen.

"Mia, wacht dit was niet de bedoeling."

Ik zie hoe ze de deur met een klap sluit. Ik ren naar haar deur en trek hem open. Waar ik haar als een bolletje op haar bed zie liggen. Ik zie hoe haar rug op en neer gaat van het snikken. Ik leg mijn hand op haar arm. En tintelingen schieten door mijn lijf. Ze slaat mijn arm weg.

"Ga weg, rot op."

"Nee." Ze Gaat recht zitten en kijkt me aan met haar mooie betraande ogen. Iets breekt in me om haar zo te zien.

Ik steek mijn hand uit maar ze slaat hem woest weg.

"I-ik zei eruit." Ik zucht en loop uit haar kamer.

Wat ben ik toch een ongelofelijke klootzak.

______________________

HallOoo mensen sorry dat het zo lang duurde. Maar ik zat een beetje in een writersblock.
Maar hier is weer een nieuw hoofdstuk.
En mensen we stonden gewoon op #23 in fantasy!!
En we hebben de 1075 reads gehaald!
Ik wil jullie allemaal bedanken voor het stemmen en lezen van mijn boek!

Love julia.

(Ps. Ethan is wel een klootzak hé.)

My mate the Demon KingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu