Hoofdstuk 19

2.5K 101 25
                                    



Pov Mia

Hand in hand lopen Ethan en ik door de straten.

"Hier om de hoek woont ze."

"Oke." We lopen de hoek om en gelijk bij de eerste deur drukt hij op de bel.

De deur wordt opengedaan en een meisje met platina blond haar en bijna rode ogen doet de deur open.

"Ethan!" Ze rent op hem af en springt in zijn armen. Een naar gevoel bouwt zich in mijn lichaam.

" What the fack doet ze." Zegt roos.

Met vernauwde ogen kijk ik hoe ze hem knuffelt. Ethan duw haar van zich af.

Het meisje kijkt me op en neer aan.

"Wie is dat?" Snauwt ze een beetje.

"Dat heeft ook een mond." Zeg ik geïrriteerd.

Ethan trekt me naar zich toe en kijkt me lief aan.

"Dit bailey is mijn mate Mia Moonlight."

"Oh dat wist ik niet, kom binnen." Ze loopt naar binnen en werpt me een giftige blik. Ethan sluit de deur achter ons. En we lopen naar de woonkamer.

"Neem plaats." Voorzichtig ga ik op de bank zitten Ethan komt naast me zitten en slaat zijn arm om me heen.

Ze kijkt me jaloers aan en loopt dan naar ons toe.

"Wat wil je drinken." Ze buigt zich naar voren waardoor haar decolleté tevoorschijn komt en ze legt haar hand op zijn arm. Mijn kaken spannen zich aan als ik zie dat Ethan heel vlug er naar kijkt.

"Cola, wat wil jij Mia?" Vragen kijkt hij me aan.

"Niks." Ik vertrouw haar niet.

"Ik ook niet." Ik voel hoe roos gespannen en boos maar haar kijkt als ze heupwiegend weg loopt.

Ik hoor voetstappen van de trap vragend kijk ik naar de gang. Een jongen met bruin haar en bruine ogen komt aanlopen.

"Heee Ethan." De jongen loopt naar Ethan toe en geeft een boks.

"Lang niet gezien man."

"Ja inderdaad." De blik van de jongen valt op mij.

"En wie ben jij?" Vraagt hij vriendelijk.

"Mia Moonlight." Hij trok zijn wenkbrauwen omhoog.

"Als in de dochter van de weerwolven koning." Zegt hij verbaast. Een kleine glimlach komt op mijn gezicht.

"Cool, ik ben elijah Parker ik ben de half broer van dat." Hij wijst naar bailey.

Ze zucht luid en kijkt hem boos aan. Ze gaat naast Ethan zitten als ze hem zijn drinken geeft.

"Dankje." Ze kijkt hem zoet aan. Ze gaat tegen hem aan zitten en speelt met haar haar.

"Dus hoe gaat tie?" Vraagt ze. Met vernauwde ogen kijk ik naar haar terwijl ze haar borsten bijna in hem duwt. Mijn ogen worden groot en ik verslik me in mijn speeksel. Hard begin ik te hoesten. Als Ethan zich naar me omdraait en me wilt helpen duwt ze zijn hoofd weer naar haar. Ik stop met hoesten en kijk haar boos aan. Ze geeft me vlug een vieze blik maar praat gauw verder.

"Ik wil haar kop er af rukken." Ik geef je groot gelijk roos denk ik.

Mijn aandacht gaat naar elijah die zijn PlayStation aan doet. Hij ziet dat ik kijk en duwt een controller mijn richting op.

"Wil je meedoen?"

"Ja Tuurlijk." Ik neem de controller aan en al snel moeten we elkaar doodschieten. Ik lach luid als hij dood valt. Hij begint ook te lachen.

"Ja maar dat us niet eerlijk!" Ik lach en ik zie dat Ethan me aan kijkt met een blik die ik niet kan beschrijven. Ik kijk vlug en ik zie dat bailey al haar klauwen op hem heeft gezet. Ik leg de controller weg en sta op. Ik haal haar handen van hem af waardoor ze me vies aan kijkt. Ik zet leg mijn handen tegen zijn kaken. Hij kijkt me met een twinkeling aan.

"Zullen we gaan?" Fluister ik waarnaar ik een klein kusje op zijn kaak plaats. Ik werp snel een blik op bailey en ik zie dat ze me arrogant aankijkt, ik geef een knipoog en ik zie haar rood worden.

"Ja is goed." Hoor ik hem lichtjes hees zeggen. Hij kucht en staat op en pakt mijn hand.

"Wij gaan bedankt dat we konden komen."

"Jij mag altijd komen." Zegt bailey met de nadruk op jij. Ik rol met mijn ogen. Ik zie elijah me lachend aan kijken. Snel geef ik hem een knuffel.

"Het was gezellig doei." Als ik Ethan aankijkt zie ik dat zijn kaak lichtjes gespannen staat. Ik geef hem een waarschuwende blik.

"Doeiii Ethantje." Ze wilt naar hem toe lopen om een knuffel te geven. Maar ik trek Ethan snel weg en we lopen de deur uit. Ik kijk achterom en ik zie dat ze boos naar me staat te kijken. Een grijns komt op mijn gezicht. Ik geef een kushandje en ze gooit snel de deur boos dicht. Als ik Ethan aan kijkt zie ik hem grijnzen.

"Kom we gaan naar het restaurant." Ik knik en verstrengel onze vingers.


_____________________

A/N Omg mensen we stonden gewoon op 8 in fantasy!! Ennnn we hebben meer dan 3k reads!,

Thanksss xxx Julia.

My mate the Demon KingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu