Hoofdtuk 6

3.4K 120 6
                                    


De vorige keer in: my mate the demon king

Nieuwschierig Loop ik achter ze aan. Ze lopen naar buiten als ik een stap naar buiten zet zie ik een klein schattige witte puppy voor me zitten, met een strik om zijn nek.

"Aaaaaaaaahhhhhh wat schattig is dit voor mij!? Ahwww" ik pak de puppy en knuffel het.

"Ja dat is voor jou"  "Ahw thnx iedereen"

"Is het een hij of zij?" Vraag ik terwijl ik het beestje over zijn kopje aai.

"Een hij" Ahw wat een schattig jochie ben je toch. Hoe zal ik hem noemen. Ik houd de puppy voor me gezicht en kijk hem met spleet oogjes aan. Hij is wit, en heeft blauwen ogen. Hmmmmm hoe zal ik hem noemen?

Pov mia

"Storm"

"Storm?"

"Ja storm" zeg ik terwijl ik de puppy aai.

Ik loop weer terug naar binnen en zie dat mijn vader en de beta allemaal spullen voor de hond hebben neer gelegd. mandjes, speeltjes en grote zakken voer.

Ik laat storm los en hij rent gelijk heen en weer door het huis en snuffelt overal aan. Ik moet lachen om hoe druk hij is. Mijn moeder komt naast me staan en kijkt ook naar de spelende puppy.

'Hij lijkt eigenlijk wel een beetje op jou vind je niet?' Vraag ik aan roos

'Ja alleen hebben wij groenen ogen en iets meer een zilveren vacht'

'Ja' ik loop naar de puppy toe en pak het speeltje en gooi het naar de andere kant.

Hij sprint er gelijk achteraan en vangt hem uit de lucht. Een oorverdovend geluid laait opeens en ik zie iedereen verschrikt opkijken.

Ze zijn er.

Hij is er.

Alles vervaagt om me en ik loop naar buiten en zie demonen en vampieren mannen en vrouwen slachten.
Ik zie mijn moeder met de puppy en alle andere vrouwen naar de schuil kelder lopen. Alle kinderen huilen en rennen naar hun moeder. Ik moet helpen. Dit is mijn pack. Mijn thuis. En zo snel laat ik het niet van me af nemen.

Ik verander in mijn wolf en grom luid, en ren op de eerst vampier die ik tegenkom af. en bijt zijn nek in een keer door. Een demon duikt op me af vanuit de lucht maar gelukkig kon ik hem vermijden. Ik krab zijn vleugel open en hij piept van pijn. Mijn tanden doorboren zijn vleugels. Ik bijt hem in zijn nek en dood.

Ik zie mijn broer vechten met een demon maar er komt vampier een in zijn rug. Ik snel er op af en spring op de vampier en scheur hem in stukjes. Mijn broer draait zich om en knikt dankbaar. Ik kijk om me heen en zie onze krijgers voor hun leven vechten. De engelen zijn inmiddels ook gearriveerd om te helpen.

Ik draai me om en zie een klein meisje huilen bij een levenloos lichaam van een jongen van 10. Ik snel naar het meisje toe.

Ze kijkt me aan en huilt en pakt mijn vacht beet en begint te snikken.

"D-dat is mijn bloer" ik geef het meisje een lik en zak door mijn poten. Ik knik naar haar en ze klimt op mijn rug. Snel ren ik naar de kelder en zie allemaal vrouwen huilen.

We moeten dit winnen.

Ik moet dit voor hun.

Ik ren weer naar buiten en zie dat mijn vader flink toegetakeld word. Zo snel als ik kan ren ik er naar toe krab en bijt alle vampieren en demonen weg. Mijn vader kan amper opstaan en ik zie hem steeds meer wegzakken.

"Papa! Nee blijf, verlaat ons niet" ik huil en geef mijn vader een lik. Ik voel dat roos de controle over wil nemen dus laat ik dat toe. Ze slacht alles wat ze ziet in een keer. Ze loopt met ene hand van een vampier in haar bek en spuugt het weer uit. Ik neem de controle weer over en kijk naar het middenpunt en zie hem staan.

Hij is het.
Hij is onze mate.
Maar ook Ethan Demonblood.
Degene die ons oorlog verklaarde.

_________________________________________

Hee hier weer een nieuw hoofdstukje!
Eigenlijk wou ik deze bewaren voor later maar ik heb zin om hem nu te posten voor jullie!

672 woorden

Geschreven: 22-08-2017

My mate the Demon KingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu