Mia^De vorige keer in: my mate the demon king
"Wat is er lieverd?" Ik slik. "Milan"
"Oh" hij komt naar me toe lopen en geeft me een knuffel.
"Ik mis hem ook"Ik kijk op en glimlach en slik de brok weg.
"Wat kwam je hier eigenlijk doen pap?""We gaan morgen samen naar de vergadering van de 4 rijken."
Pov mia
Ik kijk me vader met grote ogen aan.
"Wat, nee!"
"Jawel jij bent de toekomstige luna dus jij gaat mee en geen gemaar."
"Oke.."
"Maar wat als ik iets fout doe?!"
"Nou schat het kan nooit fouter gaan dan dat dat met de zoon van de vampieren ging"
"Hoezo dan?"
"Die piste in zijn broek toen hij ons wolven zag"
"Hahah, wat een pussy" mijn vader lachte.
"Ga maar slapen, je hebt je rust nodig." Ik knikte.
"Oke papa welterusten."
Volgende ochtend
"Wakker worden Crystal, jij en je vader gaan de vergadering"
"Hhhhhmmm.. ja ja ik kom al"
Ik sta op uit bed en doe mijn dagelijkse routine, douchen,tandenpoetsen, omkleden,make up en eten.
Ik zit beneden op de bank op mijn vader te wachten. Ik heb een donkerblauw jurkje aan met zwarte hakken.
Ik hoor wat gescheld en zie mijn vader met een pak aan naar beneden lopen."Schat wil je even mijn stropdas goed doen?" Vraagt mijn vader aan mijn moeder.
Ik zie mijn moeder lachen en naar hem toe lopen. Ze doet zijn das goed en ze lachen samen.
Ik wil dit later ook met mijn mate.
Glimlachend kijk ik naar mijn ouders.
"Kom crystal, we gaan"
Ik en mijn vader geven mijn moeder nog een kus en we veranderen in onze wolven.
'Ah wat fijn, om weer even te rennen' 'ja ik heb het ook gemist Roos'
Gelukkig als je Alpha bloed hebt dat je dan met kleren terug kan veranderen.
Ik en mijn vader beginnen richting het oosten te rennen daar is het middelpunt van onze rijken het is daar van niemand. Het heet ook: niemands land. Ik zie het grote podium met de tafel erop al inzicht komen.
Als we er bijna zijn zie ik de vampieren en de engelen al zitten. We liepen het podium op en zagen de rest een buigje doen naar ons. Mijn vader veranderde dus deed ik dat ook. Zenuwachtig keek ik naar de wezens aan de tafel. Ik strijk mijn jurk glad en ga naast mijn vader zitten."Hallo Roderick en Valentijn" zei me vader tegen de vampier koning en de engel koning.
"Dit is mijn dochter mia mijn opvolger." Ik keek ze een beetje glimlachend aan.
"Aangenaam kennis met jullie te maken" ze knikten goedkeurend.
"Aangenaam" ik glimlachte.
Ik zag dat de vampieren koning zijn zoon had meegenomen En de engelen een dochter.
Ik lachte vriendelijk naar haar. Ze zag het en gaf me een warme lach terug."Nu moet alleen Meneer Demonblood komen en zijn rechterhand en dan kunnen we beginnen.
Mijn vader begon met de andere te praten terwijl ik naar het mooie bos keek. Het was zo magisch. Ik zie een zwart gestalte in de lucht vliegen. Ik kijk ernaar, het maakt elegante bochten en komt deze richting op. Het land op de grond met zijn vleugels als een Cocon voor hem. Met afwachting kijk ik er naar. Het slaat zijn vleugels open en een prachtige gespierde jongen komt te voorschijn met een gouden kroon met zwarte juwelen op zijn hoofd. Hij gaat met zijn ogen langs iedereen. Als hij bij mij is krijg ik het door.
Hij is het. Zijn groene ogen met zwarte spikkels kijken mij doordringend door. Ik rook een lichte geur van mint en verbrand hout. En Ik voelde een soort aantrekkingskracht kracht maar negeerde het. Ik had het door dat we nog steeds aan het staren waren dus keek ik snel naar beneden. Voorzichtig keek ik om hoog en zag hem glimlachen. Ik slik en keek naar mijn vader die me met een wenkbrauw omhoog aan keek. Ik schudde mijn hoofd en keek voor me uit waar hij natuurlijk weer moest gaan zitten. Ongemakkelijk keek ik naar voor."Nu meneer demonblood er is kunnen we beginnen"
_________________________________________
alleen deze outfit niet madison beer haar zelf :3
689 woorden
30-06-2017 geschreven
JE LEEST
My mate the Demon King
FantasiaMia is een weerwolf. Net zoals vele anderen, maar er bestaan ook nog andere wezens. Er zijn 4 rijken. Het rijk van de vampieren. Het rijk van de weerwolven. Het het rijk van de demonen En het rijk van de engelen. Er zijn overal wel groepjes maar i...