GEÇMİŞ VE GELECEK

7 0 0
                                    

HERKESE MERHABA UMARIM BEĞENİRİSİNİZ

-NE DEMEK TAŞINIYORUZ!! anne tamam babmın işinin değişeceğini biliyordum ama neden bu kadar uzağa başka bir ülkeye gitmek zorundayız .bu kadar kolay mı yani buradaki hayatımızı bırakıp gtimek .(sanki burada harika bir hayatım varmış gibi )

-kızım ne yapabiliriz biliyorsun ki baban yıllardır aynı şirkette çalışıyor buralara kadar gelmek için çok çaba sarfetti .hem sen hep yurtdışında yaşamak istemiyor muydun?

dediği an biraz mantıklı düşünmeye başladım yani evet yurtdışında yaşamak istiyordum ama hiç bu kadar yakın bir zamanda olacağını düşünmemiştim daha 11.sınıfa gidiyorum.

-tamam anne ben odama gidiyorum dedim . biraz öncekimden daha sakin bir ses tonuyla.

odama girdiğim gibi kendimi yatağın üzerine attım. orada ne yapacaktım .buradaki okulumda bile arkadaş edinemezken orada dilini bilmediğim hiç tanımadığım insanlarla nasıl anlaşacağım.ah geçekten çıldıracağım. 

bu arada telefonuma mesaj geldi mesaj yasemindendi zaten başka birinden olma ihtimali de yok gibi birşey sivridilim yüzünden pek kimse sevmez beni okulda .

mesajda , 'dışarı çıkalım mı?' yazıyordu ben de bu teklife hemen atladım tabi çünkü konuşmaya gerçekten ihtiyacım var 

'20 dakika sonra sahildeki kafede buluşalım 'yazdım .

hemen hazırlandım ve anneme haber verip çıktım annem bi salaklık yapmamam için beni uyardı ama zaten sankinleştiğimi görünce benimle küçük bir konuşma yaptı ve bende ona hak verdim .

yaseminle buluşunca ona babamın terfi aldığını ve taşınacağımızı söyledim biraz üzüldü taşınacağımız için ama babımın terfi alacağını ,nereye olacağını bilmesekde taşınacağımı, bildiği için çok da şok olmadı ta ki nereye tanıcaksınız sorusunu sorana kadar ben güney kore dediğim anda içtiği limonata boğazında kaldı ve küçük çaplı bir öksürük krizinden sonra kendine geldi ve kafasındaki tüm soruları saydırmaya başladı 

(yasrmin :y   ela:e)

y:nasıl yani neden o kadar uzağa gitmek zorundasınız?

e:çünkü babamın çalıştığı şirketin merkezi korede ve her ülkeden bir müdür kendi ülkesinin temsilciliğini yapmak için koreye gidiyor. babam da zaten yıllardır bu şirkette çalışıyor ve bu fırsat kaçırmak istemiyor.

y: anladım... senden ayrılmak istemiyorum ama sen neden mutsuzsun zaten bu senin haylin değil mi yani başka bir ülkede yaşamak ?

e:evet ama ne bileyim italya, ingiltere falan olur diye düşünmüştüm ama bu da kötü bi fikir değilmiş gibi gelmeye başladı. zaten  1 hafta sonra gidiyoruz . 

y:e tam olarak hangi şehre gidiyosunuz ? hangi okula gideceksin belli heralde ?

e: hangi okula gideceğimi bilmiyorum ama seula gidecekmişiz.

bu arada yasemin hemen telefondan seul ile ilgiili birşeyler araştırrdı internet gideceğimiz yer güzelmiş heralde yani internnette öyle yazıyordu.

yaklaşık 10 dakika sonra kalktık ve bende eve gitmek için yürüdüm .kapıya geldiğimde anahtarımı çıkardım ve eve girdim.annem ve babam da salonda konuşuyorlardı yanlarına yaklaştığımda babamın çok mutlu olduğunu gördüm . babmın çok mutlu olduğunu gördüğüm için ben de bu duruma alışmaya çalıştım ve iyi akşamlar babacım dedim o da biraz şaşırarak iyi akşamlar kızım dedi .(sanırım sinirli olamamı bekliyordu)

yaklaşık 2 saat boyunca salonda  orada neler yapacağımıza dair konuştuk. ben korece bilmediğim için bir türk okuluna giderim diye düşünmüşütm ama öretim dili ingiliizce olan bir okula gidecekmişim ayrıca okulda korece dersleri de alacakmışım .okulda koreli öğrenciler de olacağından korece öğrenmem daha kolay olurmuş buraya kadar o kadar da şaşırtcı bir kısım yok ama okulu yatılı olduğu kısmı beni düşündürmedi değil. babam dili öğrenmemin o şekilde daha iyi olacağını söyledi aslında başta çok şaşırsam da hoşuma gitmedi değil. tüm herşeyi konuştuktan sonra odama çıktım.

.......

artık koreye gitmeyi bir şans olarak görmeye başladım.lise hayatım boyunca hiççok sevilen biri olmadım ve gerçekten mutlu değilim burada liseye başladığım günden beri çok arkadaşım olmadı yasemin ve sınıfta sadece konuştuğum bir kaç kişi dışında... bunun nedeni yalan söyleyememem, yalakalık yapamamam ,böyle olmassının bir sebebide 9. sınıfta okulun en popüler kızının herkese bulaştığı gibi bana da bulaşması ve benim diğerlerigibisusmak yerine bütün haltlarını tüm okulun önünde yüzüne söyleyince kız benden nefret etti ve taktı kafayı bana ve böylelikle o sürtükten korkan herkes de bana düşman oldu fakat beni yanlız bırsakmaktan başka birşey yapamadılar . çünkü kavgadan sonraki gün okula gittim ve öğle saati bütün sınıf bahçeye çıkmıştı bende sınıfta müzik dinliyordum birden sınıfa uzun boylu gayet yakışıklı bir çocuk girdi ve beni müdürün çağırdığını söyledi bende dünkü kavgadan dolayı çağırdığını düşündüm. idaer 1. katta ,kantinse 2.kattaydı ben bizim sınıfımızda en üst kattaydı .2. kata gelmemiz için sadece  3 merdiven kalmışken sırtımda bir ağrı hissetim ve kendimi yerde buldum . bunun üzerine kantindeki hekes bana baktı ve onlar iğrenç bir şekilde güleken benim de suratım kıpkırmızı olmuştu. ama bu kadarı gerçekten fazlaydı . sırtımdaki ve bacaklarımdaki ağrıya aldırış etmeden hala arkamda duran ve beni iten çocuğun arkasın boğasına yapıştım ve diz kapaklarının arkasına attığım tekmeyle onu yere serdim ve yumruklamaya başladım .daha yeni hunharca gülen ve şimdi şaşkınlıkla beni izleyen aptala sürüsünün göz ardı ettiği şey 8 yıldır kick boks yaptığımdı daha sonra da zaten yaasemin dışında iyi yada kötü benimle arkadaş olan olmadı çünkü benimle iletişim kurmaya çalışan hekese ters cevaplar veren ve onlara saldıran biri olmuştum . ama ben bu değildim .ama kendimi korumak için bunu yapmak zorundaydım gittikçe içine kapanık biri olmaya başladım bunu ailemde far etti tabi ki psikologlara ıvırlara zıvırlara götürdüler ama ben konuşmadığım için bir süre sonra annemde vazgeçti zaren ve beni kendime halime bıraktı. yasemin olmasaydı hayata tutunamayabilirdim hep bana destek oldu.ve ben bu zmana kadar dayanabildim .ve artık bu zırvalıkların hepsinden kurtulmak için bir şansım varbunu sonuna kadar kullanıcam ve birdaha asla dışlanmış bir ezik olmayacağım.

HERKESE MERHABA BU İLK BÖLÜM LÜTFEN DESTEK OLUN VE YORUM YAPIN 

GÜNEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin