LUHAN İLE HAYAL ET

4.4K 67 40
                                    

Günün sıkıcı alarmıyla uyanmıştın. Yine berbat bir gün derken hem yatkada dönüyor hemde kendi kendine söyleniyordun.

-Neden uyandım. Ne vardıda uya-

Ve pat! yatakta dönerken yatağın ucuna geldiğini unuttun ve yere yapıştın. Annemde tam içeri girmişti ki seni yerde görmesiyle endişe ile yanına gelip iyimisin diye baktı. Bir şeyin olmadığını görünce rahatladı ve konuşmaya başladı. ( Siz baya zenginsiniz.)

- hadi kalk bu gün misafirler gelicek benim dışarıda biraz isim var sende akşam için bir şeyler hazırla.

- Banane yaa benmi çağırdım gelmesinler.
( Tabi sen luhanı görünce böle dicen mı acaba)

- Olmaz hadi kalk.Çıkıyorum ben.

- öfffff..

Önce yatağının karşısında ki aynaya bakıp iç geçirdin. Çünkü yüzün tanınacak halde dildi. dün gece bulduğun diziyi bitiricem diye baya geç yatmıştın haliyle göz altların mor gözlerin kırmızı ve nedenini bilmediğim bir şekilde burnun akıyordu.

Lavaboya gidip aynaya baktın ve

- şu yüzümü bir yıkıyim yoksa ayna çatliycak.

Dedin ve elini yüzünü yıkadın. İşte şimdi biri sana 5-10 kilometre uzaktan baksa insana benzetirdi. Dedin ve saçını topuz yapıp banyodan çıktın.

Aşşağıya inip yemekleri yaptın ve evi temizledin. Artık sıra sana gelmişti önce odana çıkıp bir duş aldın. Ardından saçlarını yaptın ve hala kendini belli eden göz altı morluklarına biraz fondöten sürdün.

Saat çoktan 08:05 di annende gelmiş ve babanı bekliyorsunuz, çok geçmeden babanda geldi ve yaklaşık 10-15 dakika sonrada misafirleriniz ama sen hala sabhaki düşüncede idin.

Aslında sadece merhaba diyip odana çıkacaktın. Ailecek kapıya actiniz ve

Aman tanrım oda nee!!!

Resmen taş!!

Analar ne doğuruyor be!!!

Bana bakrmı bu!!

Bu saçma düşünceleri bırakıp içeri geçtiniz. Senin kalbin bayağı hızlı atıyordu çünkü çocuk bir dakika bile gözlerini senden ayırmıyordu. En sonunda annen misafirlere bir şeyler ikram etmeni söyledi senede mutfağa gittin. Ve içecek bir şeyler hazırlarken arkanda birini varlığını hissedip oraya baktın.

- Bir şeymiş istemiştiniz?

Dedin çekingence neden çekindiğini bilmiyordun. Ama çekindi işte.

- evet. Dedi ve sana sarılıp

- sevgilim olmaya ne dersin ben evet derim ve sende evet diyeceğine göre yeni hayır desende umrumda değil bundan sonra sevgilimsin. Dedi ve şifre Olmayan telefonunu eline alıp kendi numarasını sana kaydetti.

Demekmiş bakarmış dedin içinden.

Merhabaaaaaaaaa~~~

Sizce nasıl olmuş lütfen düşüncelerinizi yazın 😊😊.

EXO İLE HAYALLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin