Exo2104 itahfen yazılmıştır.
Çok harika bir güne uya-
(Y/n) kalk hadi daha ev temizlenecek akşama gelecekler hadi.
Evet o güzel cümleyi bu sefer bitirmek için tekrar ettin ama o da ne içeri dalan bir adet annen ile o cümle tekrar berbat olmuş idi
" Kalk hadi ev temizlenecek. Bir de şu yüzünü düzelt kapıdan bakıp gitmesinler bari."
Evet bu gün suho ile ailesi gelip seni isteyeceklerdi. Heyecanlı idin ama neden ev temizliğini sen yapıyordun ki. Sonuçta suho ile evlenecek idin. suhoydu bu boru deil. Her neyse diyip banyoya gittin. Annen haklıydı seni böyle görseler direk kapıdan dönerlerdi.
Yüzünü düzelttin ama makyajsız sadece su ile yüzünü duruladın. Bu yetiyordu. Sonra ise temizliğe koyuldun yaklaşık 2 saat sonra işin bitmişdi. Ve artık seni istemeye gelecekleri saatte yavaş yavaş yaklaşıyordu.
******
Evvet gelmişler ve içeri geçmişdiniz. Onlar konuşurken sen onlara kahve yapmak için mutfağa geçtin. Tabiki tuzlu karabiberli bir şeyler yapacak idin.
Kahveyi yaptın ve suho'nunkini daha özenle tabii. İkarama geçtin ve sıra suho'ya geldi direk içti çünkü araştırmıştı. Şaşırdın çünkü yüzünü eksitmemisdi. Ama babası bir tuhaf olmuştu. Hay lanet dedin kahveler karıştı.
"Ehehehehehhe şey sanırım ben sizinkini acı yaptım. Onu bir düzeltiyim." Dedin ve kahveyi aldığın gibi mutfağa koştun. Allah'tan senden başka kimse anlamamıştı.
Kahveyi yaptın ve içeri geçtin aslında orada konuşulan şey. "Allah'ın emri peygamberin kabri ile kızınızı oğlumuza istiyoruz" olmalıydı. Ama neden orada " O zaman biz (Y/n) kızımızı salı akşamı kaçırıyoruz" diyorlardı.
(Kore'de kız evlenmeden bir gece önce kaçırılıyormuş.)
Sen bir anda
"Hangi kızı" dedin. Çünkü sen Kore'deki geleneği bilmiyordun.
Suho'nun ailesi sana tuhaf tuhaf bakarken suho sana açıklamayı yapmaya çalışıyordu.
Sonra her şeyi anlayınca sana saçma gelsede ses çıkarmadın.Sonra ise içinden
"Hayatım normal olmadı ki. Evliliğim normal olsun." Dedin ve suho tarafından kaçırılacağın saati beklemeye başladın.
Kısa oldu üzgünüm. Ama umarım beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO İLE HAYALLER
Fanfictionsen şanssız deilsin sadece hayallerin gerçekleşmeyecek kadar güzel. -EXO