EXO TEPKİLER

1.8K 59 50
                                    

* Bir hafta öncesinden 15 temmuzda   Türkiye'ye gitmek istediğini söylersin.*


Baekhyun:  Bu senin hakkın. Ama demek olmuyor ki ben seninle gelmeyeceğim.

Xiumin: Bencede bende oraya gidip zaferinizi kutlamak istiyorum.

Kai: harika ezan da okunur onuda duyarız dimi??

O şimdiden çok heyecanlı..

(Y/N): Kai ezan her zaman okunuyor Türkiye'de.

Kai: haklısın ama duyucaz dimi.

O ezanı duymayı çok istiyor.

Luhan: harika hayatım hemen gidelim.
Hatta bende orada Müslüman olmak istiyorum. Bana namaz nasıl kılınır öğretirsin dimi? ( Tabiki yeterki iste)

O seni bir kaç kez dinini yerine getirirken gördü ve bunun için heyecenlı.

Tao: tabiki. Ama uçağa wushu sopası alırlar mı ki. Oraya gidip o darbecilere wushu yapacağım.

Lay: her şeyi unutan sevgilin senin için önemli olan bu günü unutamamış ve sende önce davranarak iki tane Türkiye biletini çoktan almıştır.

Chanyeol:  bende bu konuyu seninle konuşmak istiyordum. Türklerke konuşmak ve onaların cesaretlerini tebrik etmek istiyorum.

Suho: o bavulları hazırladı ve şu an uçaktasınız.

D.O: o çocuk gibi mutlu oldu ve seni  hemen bir bilet almaya gitti. Oda o gün orada olmak istiyordu.

Kris:   kral göz yaşları içine boğuldu senin ülkene bağlı ve vatanını koruyan biri olduğunu görünce.

Chen: meydanlarda yürürmüyüz? Yürüyelim lütfen lütfen bende sizinle birlikte zaferinizi kutlamak istiyorum.

(Y/N) : tabiki.

Sehun:  hiç bu kadar mantıklı ve  harika bir istekde bulunmamıştı sevgilim. Ben hemen biletleri alıyorum.

Merhaba arkadaşlar bu günün şerefine yazdım bu bölümü umarım beğenirsiniz. Şehit ailelerine baş sağlığı dilerim. ~~~

EXO İLE HAYALLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin