melisokuyucu460 istek üzerine yazılmış ve kullanıcısına ithaf edilmiştir.
Evde hayattan bezmiş bir şekilde yatıyordun. Aslında bu pozisyon yatmanın çok dışında idi. Kolkutda oturuyor ve karşıdaki masaya bir bacağını uzatmış kolun ise koltuğun yaslanma tarafında kafan da geriye doğru sarkmış bir şekilde idin.
Eğer kocan kris şu halini görse kesin.
"Bu şekilde oturmak tarzım değil" gibi saçmalıklar sıralamaya başlayacaktı. Ama olayın güzle yani şu ki kris ve deil işte idi. Bu yüzden senin tarzın olan oturuşu sergiliyor idin. Ama bir sıkıntı vardı acayip şekilde miden bulanıyorduOturma tarzımdan heralde diyip düzeldin. Ama bu daha da kötü oldun ve koşarak klozet ile yakın bir ilişki yaşadın. Şüpheli idin hamile olma ihtimalin vardı. Korkunun karşısında gidip eczaneden test aldın ve yaptın. Hay lanet hamile idin.!!! Test banyodaki çöpe atıp çıktın ve düşünmeye başladın.
Aslında sence bir sıkıntı yoktu ama ya kris istemezse. O zaman ne yapacak idin. Bir bebeğin, suçsuz bir bebeğin kendi bebeğinin canına kıyamazdın. Ama ona söylemezsen bile bir süre sonra karnından ve kusmalarından anlayacak idi. Söylemek zorundayın. Ama bir süre susmayı seçtin.
Akşam eve kris gelmişti. Tabi sen sabahtan akşama kadar kustuğun için betin benzin atmışdı. Bembeyazdın ve halsiz idin kris bunu fark etmiş ama bir şey söylememişti. Belki yorulmuş olabileceğini düşünüp susumuştu.
Hazırladığın yemekleri kocana sunuyordun. Ve yine miğden çalkalanmaya başlamıştı. Aldırmadın pek masaya oturup yemekleri yerken bir anda kendini banyoda buldun kris de arkandan koşuyor idi. O girmeden kapıyı kitleyip kusmaya başladın.
Artık kusmakdan bayılacak dereceye gelmişdin. Ama hemen elini yüzünü yıkayıp kendine çeki düzen verdin ve kapıyı açtın sana endişeli gözlerle bakan kocanı gördün ve bir an acaba söylesemmi diye düşündün. Ama sonra da vazgeçtin.
******
Sabah olmuş ve kris ise çoktan gitmişdi. Sende yeni yeni uyanıyordun. Yorgundun bu yüzden biraz daha uyumaya karara verdin. Kalktığında krisin eve gelmesine 2 saat olduğunu gördün ve direk yatakdan fırladın. Önce üzerini düzeltip krsin tarzı olan şeyler giyindin. Ve yemek yapmaya başladın.
Yemekleri o gelmeden yapmışdın. Kris geldi ve normal bir şekilde sarılıp masaya geçtiniz ama kris hiç beklemediği bir anda konuşmuştu.
+ Neden hamile olduğunu bana söylememek konusunda bu kadar inatcısın.
Yemek resmen boğazında kalmıştı. Nasıl olabilirdi nereden öğrenmişdiki. Bunu senden başka kimse bilmiyordu. Hiç kimseye söylememişdin. Dünden ona miğdeni üşüttüğünü söyleyip yatmıştınız. Bunu senin görünüşünden anlamsız imkansızdı.
- sen... Nereden öğrendin bunu.
+ Testi banyodaki çöpe atmışsın.
Aptalsın işte. Sanki kris kullanmıyor orayı cidden hangi akla oraya attın o testi.
- neden bana söylemiyorsun. Yoksa çocuğumuzu benden kaçıracak mıydın.yada sence ben iyi bir baba olamaz mıyım? Hangisi.
+ Ben.. şey istememenden korktum. Aldırmamı istemenden korktum ben onun canına kıyamazdım bu yüzden sana söylemedim. Sende benimle çocuk hakkında pek konuşmayınca bende istemezssin diye düşündüm.
- çocuk ile ilgili seninle pek konuşmamış olmam çocuk istemeyecegim anlamına gelmez. Bende baba olmak istiyorum.
Sandalyesinde kalktı ve senide kaldırdı. Birlikte bahçedeki koltuklara geçtiniz kris senin daha rahat olman için arkana bir kaç yastık daha koydu. Ve söze girdi
+ Oğlumuz olursa ( istediğiniz bir erkek ismi) kızımız olursa ( istediğiniz bir kız ismi)
Koyarız. Hatta ikinci isim olarak da bir Türk ismi koysak nasıl olur. Oğlumuz olursa odasını mavi yapalım kızımız olursa da pembe ve beyaz hakim olsun odaya. Büyüyünce kendisi isterse de dizayn eder. Çocuğumuz buradamı doğsun yoksa Türkiye de mi? Hı nasıl istersin?- sen nasıl istersen öyle olsun diyip yanağına birer öpücük kondurdun.
Mutluydun çünkü bir aile kurmak bu kadar güzeldi işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO İLE HAYALLER
Fanfictionsen şanssız deilsin sadece hayallerin gerçekleşmeyecek kadar güzel. -EXO