D.O İLE HAYAL ET

1.5K 41 9
                                    

melisokuyucu460 Exo2104 cerenx44

S.M  stajyersin idin ve Exo ile de çok yakındın. Her üyeyi bir abi gibi görüyorun. Ölen abin. Evet abini yıllar önce aptalca bir kazada kaybettmiştin. Bu içini deli gibi yalıyordu.

Her şeyini onunla paylaşırdın. Çok yakındınız. Abi sen Kore'de iken ölümüştü. Hep kendini suçlardın. Belki onun yanında olsan onu kurtarabilirdin. En azından denemedim diye kendini suçlamazdın. İşte Exo senin abin gibiydi. Onlara çok bağlıydın.

Ama D.O sen ne zaman yanlarına gelsen senden uzaklaşır. Bir işim var bahanesi ile ortadan kaybolurdu. Benden nefret ediyor diye düşünüyordun her seferinde. Ve sende bu son zamanlarda pek fazla yanlarına gitmez olmuştun. Bunun üzerine xiumin senin düşüncelrlerini anlamış olackki gelip seninle konuşmaya başladı.

+ Hey! (Y/N). Bekle seninle biraz konuşmak istiyorum.

- tabii oppa bir sıkıntı yok diymi?

+ Var

- ne oldu?

+ Sen neden artık yanımıza gelmiyorsun. D.O yüzünden mi.

Açıkçası itiraf etmek istemedin. Sadece bu aralar biraz gribim ve size geçmesin diye gelmiyorum demiştin fakat öyle inanmış gibi durmuyordu.

+ Sence ben buna inandım mı?

- pek öyle gözükümüyor ne yazıkki.

+ Evet, şimdi açıkla neden?

- tama D.O  oppanın yüzüden. Ben gelince hemen gidiyor. Sanırım benden nefret ediyor.

+ Şimdi sana bir şeyler söylicem. Ama şaşırma tamam mı?

- oppa ne oldu ne diyeceksin?

+ D.O var ya hani bizim D.O. Hani şu penguen olan hani şu kı-

- opoa biliyorum Do kyongsoo

+ Hehe tam kendisi işte. O varya sana aşık bu yüzden yanına gelmiyor.

- şaka mı bu?

+ Git D.O' ya sor.

Çok şaşırmıştın böyle bir şey hiç düşünmemiştin. Sende onu seviyordun. Ama yanına gelemeyince sende benden nefret ediyor diye sevmekten Vazgeçmeye çalışıyordun. Meğer oda seni seviyormuş.

Hemen D.O'nın yanına gittin. Ve hiç beklemeden konuya girdin.

- sen bana mı aşıksın?

Büyük olan gözleri dahada büyümüş ve inkar etmeye hazırlanıyor gibiydi. Ama inkar etmek yerine

+ Xiumin söyledi dimi sana

- onu bunu bırak seviyor musun sevmiyor musun

+ Of Seviyorum tamammı çok fazla seviyorum baya seviyorum. Böyle acayip Seviyorum. Hatta çıksana sen benle

Tamam bu kadarı fazla idi sevdiğini söylemesi yeterdi. Ama o baya açıkladı gelde hayır de tabiki evet dedin.

- çıkarım

+ Bak gerçekten çok iyi bir sevgili olurum sana. Seni kimsenin üzmesine izin vermem.
Lütfen. En azından bir şans ver.

- evet dedim ya daha niye çabalıyorsun.

+ Ha. Evet dedin dimi. Yani bana hayır diyeni bende görmedim daha. Tabiki evet dicektin.

- hala hayır deme şansım var biliyorsun diymi.

+ Tamam tamam sustum.
Dedi ve seni evine bıraktı artık bir penguene sahipsin.

EXO İLE HAYALLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin