EXO TEPKİLER

1.8K 60 73
                                    

Exo2104 exo1634 cerenx44 ithaf edilmiştir.

* Karanlığa karşı aşırı derecede korkun var ve bu senin için bir takıntı. Evde otururken bir anda elektrik gider. Bunun karşısında Exo*

Baekhyun: o evde deildi sen de evde yemek yaparken  bir anda elektrikler gitti. Önce tiz bir çığlık attın sonra tezgahdaki telefonu alarak baekhyun'u aradın.

+ Baekhyun lü-lütfen eve gel çok korkuyorum. Elektrikler gitti.

- tamam. tamam korkma geliyorum telefonun flaşını aç ve beni bekle.

Baekhyun senin ne kadar çok korktuğunu bildiği için hızlıca eve gelir.

Kai:

Siz evde film izliyordunuz ama elektrikler gitti.  sende korkudan sıçradın ve yere düştün.

Kai: hahahhaha nasıl becerdin bunu.

O meşhur kahkahalarını serbest bıraktı.

Sehun:

- sehun sehun neredesin. Elektrikler gitti sehun lütfen gel.

+ Ne oldu ya niye bağırıyorsun.

- ya gerizekalı eleklektrikler  gitti diyorum hala niye bağırıyorsun diyorsun ya. Gel şuraya korkuyorum ben.

Sen korkudan baya saydırmaya başladın.

+ Ehehehehehhe gıcıklık olsun diye yaptım.

Luhan:

- luhan elektrikler gitti buraya gel.

+ (Y/N): eleklektrikler gitti buraya gel.

İkinizde korkuyla birbirinizr sarılırsınız. Çünkü küçük geyicikte karanlıktan korkuyor.

Suho:

Siz evdesiniz ama suho çalışma odasında şarkı sözü yazmaya çalışıyor. Ama evde elektirikler gitti ve sende korkutan bağardın. Siz rafa bir köşeye çöküp sessizce ağlamaya başladın. O sırada suho elinde bir fenerle sana yaklaştı ve sarıldı aynı zamanda şunları söyledi.

- aşkım fenerimiz altın kaplama.

Kris:

+ Kris eleklektrikler gitti korkuyorum.

- kralın sevgilisi nasıl korkar demicem çünkü sana sarılmamın tek yolu senin korkman korku filmide işe yaramıyor zaten. Neyse gel şimdi sarılcam.

Xiumin:

+Baozi lütfen yanıma gel korkuyorum.

Bunu fısıltıyla söylemiştin ama  xiumin yanına elinde baoziler ile gelip o karanlıkta hem kendi yiyordu hemde sana yediriyordu. Korku diye bir şey kalmamıştı.

Tao:

Eleklektirikler gitti ve sende direk Tao'ya sarıldın.

+ Korkmana gerek yok pamdan seni hayatı pahasına koruyacak.

Chen:

- dinazorum neredesin. Lütfen burada olmana ihtiyacım var.

Ağlıyordun çünkü çok korkuyordun. Sana arkadan sarılan kollarla bir an güçlü bir çığlık attın ama daha sonrasında onun chen olduğunu anlayıp rahatladın.

Chanyeol:

Siz sarılmış geleceğe dair hayaller kurarken bir anda etraf kararı ve sende chanyeol'e daha çok sokuldun. Oda kulağına ninni fısıldadı. Seni uyutmaya çalışıyor.

Lay:

Siz eve geldiniz çok yorgundum, çünkü tüm gün geçmiştiniz ve sende edirek uyumuştun. Ama lay uyumamıştı. Elektrikler gitti ve lay korkup sana sarıldı. Senin elektiriklerim gittiğinden bile haberin yok.

D.O:

Siz eğlenceli zamanlar geçirirken elektirkler gitti. Ve sende telefonunu alıp flaşı açacaktın. Ve tam ayağa kalktığün sırada D.O seni kolundan tutup kucağına yatırdı. Ve sana güzel şeyler söylerken uykuya daldınız.

Umarım beğenirsiniz~~~

Bu arada ilham gelmiyor umarım konular sıkıcı değildir.  Eğer istek bir tepki varsa yazabilirim. Sanki bunu daha önceki bölümlerdede söyledim ama neyse. Oy ve yorum yapın lütfen. Okuyup oy ve yorum yapanlara çok teşekkür ederim🙃🙃🙂🙂☺

EXO İLE HAYALLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin