*Siz akşam üstü eve dönerken kaçırılırsınız. Bu durum karşısında Exo.*Not: (k/a) kaçıran adam.
KimSoRin melisokuyucu460 Exo2104 exo1634 karamel1304
Baekhyun:
Seni kaçıran adam baekhyun'u arar ve.
(K/A): ona nasıl zarar vermemi istersin baek. Sence nasıl canını yakmalıyım.
Baekhyun: ona dokunursan ölürsün. Onun canını yakarsan daha berbat bir şekilde ölürsün. Yani her şekilde ölürsün seni nasıl öldürmemi istersin.
Kai:
Eski sevgilin seni zaten 2-3 gündür rahatsız, ediyordu. Sende bunu kai'ye söylemiştin. Eve biraz geç kalmıştın Kai seni aramıştı ama ulaşamamıştı. Senin telefonunun sinyalinden yerini tespit ettikden sonra bütün Exo'yu toplayıp seni kurtarmaya geliyordu. O hiç bu kadar sinirli olmamıştı.
Luhan:
(K/a): sevgilin için ne yapmalıyım. Yoksa onunla biraz oynamalı mıyım?
Adam alaylı bir şekilde konuşuyordu. Luhan ise telefonu direk adamın yüzüne kapatarak telefonundan yerini tespit etti ve tek başına sessiz bir şekilde senin bulunduğun yere geldi. İçeriye girene kadar bir çok kişiyi tek başına halletmişti. Çünkü aklında sadece sen vardın. İçeri girdi ve seni kaçıran adamı tek darbede bayılttı. Önce seninle ilgilendi ve ardından adama işkenceler uygulamaya başladı. Masum geyik artık tehlikeli bir geyikti.
Xiumin:
Sen eve gecikince seni arada ama ulaşamadı. Ardından ise o adam aradı.
(K/a): sevgilin bende. Endişelenme ona iyi bakıcam.
Elimizde bir adet sinirden deliye dönmüş xiumin var. Aynı zamanda da seni kaçıran adamı nasıl öldürebilecek planlar yapan bir adam var. Çünkü adamı bulmak onun için kolay. Sadece bir telefon sinyaline bakar.
Lay:
Lay seni hiç bir zaman akşam tek başına dışarı yollamaz bu yüzden böyle bir olayda yaşamazdınız.
D.O
D.O adamın kendisini aramasıyla çoktan delirmiş ve seni aramaya başlamıştır. Sakin kafayla biraz düşününce onun seni bir kaç gündür rahatsız eden kişi olduğunu anladı. Adam zaten D.O' yu bir depoya çağırmıştı. Bu olaydan önce. D.O da tekrar orada olabileceğini düşünüp o depoya gitti. Ve adam çok aptal olmalı ki oradaydı. Şu ki adam tek di. D.O adamın arkasından sessizce yaklaşıp şunları fısıldadı.
D.O: satansoo came bicth.
Chen:
Sinirli aynı zamanda kalbindeki acı da büyük. Seni bütün gece aramış ama bulamamıştı. O adamın sana zarar verebilecek olama ihtimali onu deli ediyordu. Bu durumda önce EXO'ya haber vermiş sonra ise kendi çabaları ile yerini tespit etti. Sonra ise şiddet dolu. Ama seni bulduğu için mutluluktan ağlayan bir adet chen.
Chanyeol:
Sensiz nefes dahi alamayacak duruma gelmiştir. Çünkü sen onun nefesi idin. Seseang fanlardan biri seni kaçırmıştı. Chanyeol seni koruyamadığı kendine kızıyorsdu. Polise haber vermişti fakat haber yoktu. Anlaşılan kendi bulacaktı.
Son anda bir telefon geldi.(K/a): hala çaresizce onu arıyorsun. Ama bilmiyorsun ki o artık bir ölü.
Chanyeol bunu duyunce deliye dönmüş gibi seni aramaya başladı. O adam yalan söylüyordu. Adamı bulduğunda güzel bir benzetmiş idi. Ama hala senin ölü olduğunu düşünüyordu. Seni depoda bir köşede görünce yanına koştu. Sen ölmemiş ama yaralıydın. Chanyeol polislere haber vermiş ve seni hastaneye götürmüştü.
Suho:
Adamlarını seni bulmaları için seferber etmiş ve en sonundada bulmuştur. Önce adamı benzetip sonra karakolun önüne atmıştır.
Kris:
Kris: Kralın kraliçesi kayıp olamaz. O adamı bulduğum yerde geberteceğim. Onu benden kimse alamaz.
O bunları söylerken seni arıyordur. Ama sen hiç bir yerde yoktun. Çünkü seni Kore'den kaçırıp Çin'e götürmüşlerdir.
(K/a): kris onu boşuna Kore'de arama o benimle ve çin de onu bulamazsın.
Aptal adam kraliçesini Kore'den Çin'e kaçırmış demekki. Kris çin'i daha iyi bildiği için seni bulması zor olmadı. Ve adamı komalık edene kadar dövdü.
Tao:
(K/a): zitao sevgilin benimle ne şanslısın. O çok güzel. Ama onu sen deil ben hak ediyorum.
Tao sarsılarak ağlıyordu. Aynı zamanda seni arıyordu. Wushucu pandan seni bulmak için çoğu hackere yerinin tespiti için emirler veriyordu. Seni bulduktan sonrada adamı sağ bir şekilde istemiş ve seni de kendi kurtarmıştı. Sen uyuduktan sonra adamı evin mahzeninden çıkarıp boş bir depoda 2 hafta boyunca wushu yapmış ve adam en sonunda da bayıldığında onu orada bırakıp gitmiştir.
Sehun:
Minik sevgilin seni bir şekilde bulmuş ve hiç bir zaman yanından ayrılmamıştır. Ama geceleri sen uyuduktan sonra adamı alt katınızdaki mahzende işkencelere maruz bırakmıştır. Sen ne kadar bunu bilsen susuyorsun çünkü sehun artık baya tehlikeli olmuştu sana zarar vermezdi fakat korkuyordun. En sonunda da adamı karakolun önüne atıp olayı kapatmıştır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO İLE HAYALLER
Fanficsen şanssız deilsin sadece hayallerin gerçekleşmeyecek kadar güzel. -EXO