Koliko je zivot jadan?Mah,o tome pricaju mnogi kriticari,veliki pisci,licnosti,pricaju i oni manji ali se obicno njihova rijec ne cuje.Da li cu se oduvijek vracati na Buddhinu teoriju I protiviti mu se?Vjerovatno da hocu.
Ja smatram da ljudi obicni zele I ocekuju mnogo da bi kasnije dobili malo i razocarali se.Vrline trebaju da nas ucine karakteristicnom,svakako to ne bi bile mane.Svako ih ima,ali treba ih znati prekriti.
Bas kao kod krivog nosa,vise bronzera stavljas na vrhu I izgledas kao Samantha Jang?Ne,ma ne ona.Bila je to neka zena,kako kazu veoma lijepa ja sami slusam I prenostim.Ali kad pogledas iz profila vidi se zapravo koliko je taj nos odvratan.Tako se I zivot poredi.Samo trebas znati neka pravila....
- Odlazim u kabini za odijela i uzimam nešto što prekriva samo najbitnije djelove tijela,navučem ga sa velikom mukom iako je moje tijelo veoma mrsavo i zgodno.Nekima je ovo odvratno i kazu da mi treba kija kila,dok mi drugi zavide.Iskreno ne simpatisem sebe,ali moj izgled je sasvim okej.
"Oćeš ja da te šminkam?"
- Ponudi se nakon sto je odbijem od sebe i ponizim.Znam da sam pretjerala i da je ona ta koja se stalno izvinjava i pravda.
Pravi se da je nezainteresovana,a znam da ono ne može da bude ljuta na mene.Jer ona mene voli,kao I ja nju.Bile su godine potrebne da se ovaj odnos sacuva I izgradi,ne moze ga unistiti jedna bezazlena svadjica."Ejj Milenice ja tebe obožavam.Nemoj biti ljuta na mene!"
- Ovaj put ja prva napravim korak,svakako da je vrijedno.Stavljam ruke na njena ramena i gledam je onim kurvarskim pogledom dok zvaćem žvaku.Nas odnos je takav,veoma komplikovan ali neraskidiv.
"Ne trudi se!Ne ličiš ni malo na kurvu.Ali takva si sasvim ok."
- Našali se i nastavi da me šminka,gledajući ponekad u moje grudi mada nije ni čudno dekolte mi je do pupka,a grudi prekrivaju dvije trake koje idu u pravcu brdavica.Pa i žene mi zavide a tek oni starcj ima da im prostata blokira od tolikog nagona da svrse.Moja vulgarnost stalno prelazi granicu iako pokusavam biti kulturna jer to se zahtjeva od jedne dame,ali inspiracija ne bira.Nasmijem se na njenu zbunjenu facu.
"Gotova si.Veceras ti si prva.I Filip je nagovjestio da večeras moraš imati malo više posla, ustvari moras da ides od separea do separe i da se uvlačis u dupe onim tajkunima."
- Sama pomisao na to sta cu raditi me zgadi.Obje nismo fanovi naseg sefa Filipa ali od ove plate zivimo.Gadio joj se ,baš kao i meni.Napaljeni starcj tresu gaće i drkaju ga.Koja pronicljivost i jadnost za ljude tih godina ali njima je sve dozvoljeno,za njih prica novac.I sve to moramo da trpimo,jer od toga zivimo.Jedina stvar u mojem jebenom životu koja me čini ovakvom kakva jesam.Ovaj posao je mene izgradio.Postala sam osoba sa cvrstim karakterom,ostrijeg razmisljanja,preciznih pokreta I ostrog jezika.
"Idem!"
- Poljubim je i produžim na binu,ali ona ne bi bila ona da me ne udari po zadnjici.
Ta prostakusa,jos uvijek se nije naucila ponasanj!
Jauknem od bola ali uzvratim osmjehom i nastavim da hodam prema sceni.
Sada,Ja Elena - veceras cu uraditi zbog cega sam dosla jos prije mnogo godina i unistila svoju mladost,fakticki cijeli zivot.
Uzeti mu sve,svakako hocu.
Da,imam baš perverzne misli - pod ovo sve podrazumijevam odvesti ga u krevet i to da ću biti na tron ako mu oduzmem ono do cega najvise drzi a to je njegov ugled
.Kao i svaki put dok sam hodala preko bine, ukršala sam noge kako bi moja zadnjica dobila pažnju.
Pozdravili su me glasnim zvizducima i aplauzom.Ponekada sam veliki narcis ali moram sebi da podignem ego priznajuci da sam bolja od Milene.To sam pomenula,ali ta cinjenica hrani moj ego.
Ali jedna stvar stoji da je ona veoma pozeljna zena I veoma zgodna sa dobrom I neiskvarenom dusom.
ESTÁS LEYENDO
Striptizeta
Romance- Prica pisana po istinitim dogadjajima.Prepricano je u fanfiction fazonu sa detaljima kriminalistike ali se svakako zasniva na romanticnim trenucima. Kazu da i ako te svi na svijetu ostave i zaborave,tvoja sestra neće.Imati nešto za šta bi se boril...