Mileva Maric i Albert Ajnstajn?Skolska,istorijska dosadna prica koju vjerovatno nisam ni slusala ,eto kao eticki mi je prosla kroz glavu.Mileva je bila prva djevojka koja se probila i isla u musku gimmaziju gdje je i upoznala Alberta.Oh,kako impresivno.Upocetku su bili samo prijatelji koji su ucili u najvisoj sobi na zadnjem spratu.Mileva kako kazu rodjena je sa deformitetom,nije normlano hodala ali eto kao takvu veliki Alber se zaljubio.Strast i ljubav ih je ponijela.Mileva je pala ispite,ali ostala je trudna to je vjerovatno bio i najveci poklon.Kao takva se vratila ocu i rekla tu sramnu vijest za to doba.Rodila im se kcerka ali Alber je nikada nije ni vidjeo,zivjeo je u masti i opisu kako mi je pisala njegova ljubav Mileva.Uprkos svemu to dvoje umno,tjelesno i srodno spojive duse nisu odustajali od njihove ljubavi.
I mi vjerujemo i prizeljkujemo pravu ljubav.- Filip Mitrovski -
- Malo je reci da sam ljut i nezadovoljan.Spreman sam na sve i mrzim sebe jer ne mogu se oduprijeti zelji da polomim sve sto se ispred mene nadje.
Kroz misli mi proleti ta nebina likusa,zena niskog morala koja radi za neki sitnis.Kojim pravom,ustvari odakle joj tolika hrabrost?Uzimam telefon ne bi li se sto prije suocio sa tim djavolskim pogledom."Darko,imam jedan posao za tebe.Elenu,onu nasu iz kluba pokupi je i dovedi je u vilu na Dedinju."
- Jasno izricem naredbu u spokojno kazem na sta mislim.Darko je jedan od mojih najodanijih ljudi,njega najvise znam.On mi je brat za slusanje i cuvanje ledja.Mnogo puta je dokazao lojalnost i brastvo.
"Jasno!"
- Bez jednog pitanja prihvata se posla a zatim poklopi te ja nastavim da ispijam viski i pušim cigaretu za cigaretom.
Ovaj nikotin me dize u nebesa.Osjecaj kada mi dim cigarete prolazi proz pluca ne bi mijenjao nizasta na svijetu.
Stari radio i dalje svira.Iz pozadine se čuje neka pjesma
"I pull away to face the pain
I close my eyes and drift away
Over the fear that I will never find
A way to heal my soul
And I will wander 'til the end of time
Torn away from youMy heart is broken
Sweet sleep, my dark angel
Deliver us from sorrow's hold
Or from my hard heartI can't go on living this way
But I can't go back the way I came
Shamed of this fear that I will never find
A way to heal my soul
And I will wander 'til the end of time
Half a life without youMy heart is broken
Sweet sleep, my dark angel
Deliver us, change, open your eyes to the light
I denied it all so long, oh so long
Say goodbye, goodbyeMy heart is broken
Sweet sleep, my dark angel
Deliver usMy heart is broken
Sweet sleep, my dark angel
Deliver usMy heart is broken
Sweet sleep, my dark angel
Deliver us from sorrow's hold"- gledao sam kako pucketa vatra noseći u sebi svu žar.U njoj se oslikavaju slike moje ljubavi.Moje jedine želje i pakla.Otjerala me je u pakao njenom smrću.
Rekli smo zauvijek,ali nije bilo tako.Htjeo sam da dokazem koliko sam los i da li moze takvog da me voli,pa sam je sam ubio.Moja najveca kazna,pakao ce za mene imati propusnu kartu.
Sama pomisao da sam tako hladnokrvno povukao taj obarac dok je ona govorila da to ne radim,da nije vrijedna moje patnje.Nikada više neću moći da volim drugu,bio sam klinac kada mi je ona srce uzela i zavela onim njenim zelenim očima.A sada više je nema,nema nas - samo prazna sjećanja su ostala.Ona je kriva za moju mračnu stranu,za krvoločnog i nemilosrdnog Filipa.Jedino me tjesi to da bar mogu da je krivim inace bi umro,odavno bi se ugusio u sopstvenoj boli.
ESTÁS LEYENDO
Striptizeta
Romance- Prica pisana po istinitim dogadjajima.Prepricano je u fanfiction fazonu sa detaljima kriminalistike ali se svakako zasniva na romanticnim trenucima. Kazu da i ako te svi na svijetu ostave i zaborave,tvoja sestra neće.Imati nešto za šta bi se boril...