Ne planiraj sebi buducnost mnogo daleko.Uvijek iskoci neka budala da ti porameti planove i zavrtite oko svoje ose za 360°.
Ponosna sam na sebe.Trebala bi da jesam.Imala sam hrabrosti da to uradim,da ga odnijem i sada ću otici odavde.Pokupiti svoje stvari i naci neku kućicu u Africi te se skrasiti.
Naravno sve cu to uraditi samo kada pritisak na mojoj ruci prestane.
Okrecem se i iza sebe vidim ni manje ni više nego njega,Filipa.A taman sam mislila da sam se rijesila ovog debila."Nisamo još završili.Sada ideš na nastup."
Uhvati me za ruku i bukvalno odvuče do auta,koliko god se otimala i trudila da pobjegnem necu se lako isčupati iz njegovih šapa.Možda izgledam hrabro ali nisam,nisam toliko da bi ga optuzila i predala policiji jer znam da bi mi život zagorcao.
Neki drugi put ću vjerovatno otici u Afriku.
Cjeli put držala sam smrknutu facu a ni on nije bolji.Dijelimo osjećanja što se mržnje tiče.
Jedva čekam da stanem na tu scenu.I izbacim sav bijes iz sebe kao i višak energije.
Tu sam provela svoje tinejdz dane, da kažem,spoznala kučku sudbinu i naučila kako izaći sa napaljenim skotovima i svim vrstama pokvarenih ljudi.
Nisam toliko zrela,kao što neki kažu, da spoznam koliko život može biti okrutan.
Možda nisam godinama ali jesam dušom,srcem.
Nikada neću zaboraviti one prve paklene dane.Vuceranje po beogradskim ulicama,spavanje na kartonske kutije,uzimanje hrane koju ljudi bacaju psima i golubovima.
Samo moja duša zna koliko je bila krvava i mračna.
Navučem od malo pre krpice i za par trenutaka izađem na binu.Lijepo se vratiti na mjesto koje me je naučilo kako živjeti.Filip Čarlson
Sjedim u separeu sa par ortak,standardna tema o klubu i ženama,ponekad sportu.
Sport,ako je neka utakmica o kojoj se bruji po cijeloj Srbiji kao od nedavno Real Madrid i Barselona (3:2) .Mada ne mogu se skoncentrisati na temu i dati konkretno misljenje vec razmisljam nonstop o Eleni i njenim prijetećim riječima.
Jasno je, da je spremna na sve.
Uskoro počinje njen nastup.To se lako zaključi,zna se ko je najbolji.
Zvižduci i gladne oči uprte su u nju,kao i reflektori.
Njen stav koji izaziva,senzualno tijelo koje prekriva par krpica palilo je sve prisutne pa i mene.
Nervira me to što je svi mogu gledati pa čak i dodirivati a ja ne mogu ništa uraditi po tom pitanju.Imalo je dosta žena koje su me privlačile fizički,ali ova je nadmašila sve - samo joj ne daje prednost to sto je striptizeta i kurva koja je izgubila nevinost sa gazdom.
Znači dopustiće svima.A to je iznad mojih principa.
Zakači se na vrh šipke i spušti se do dna dok tverkuje guzom.
Njen plavi pogled me davi,a ja se gubim.
Počinjem da osjećam jaku erekciju.Ona ovo izaziva samo pogledom.
Tesko mi je priznati ali sve u vezi nje je savrseno,cak i to što je striptizeta.
Nikada nisam dozvolio sebi da dva puta spavam sa nekom ženom a sa njom bi to radio 24/7.
Napaljeni kreteni pokušavali su da je dodirnu ali ona im je vješto pokazala gdje im je mjesto.
Završi svoju tačku te kurvarskim glasom i stasom završi nastup.Sada je vrijeme da se malo Filip igra.Pozdravljam se sa ortacima i krećem iza šanka gdje je inače njihova oaza mira."Elena jesili dobro?"
Gleda me blijedo i nijemo.Polako joj priđem i uhvatim za ruke.
"Vrti mi se u glavi."
Jedva izgovori i nasloni se na moje rame.Jebote šta se dešava?
Sigurno se izmorila,a nije ništa jela.Sjednem je na krevet i uzmem čašu vode te joj prinesem ustima.Popije malo i da mi znak rukom da je dosta."Jesili okej?"
Upitam je dok čučim ispred nje.Klimne glavom,i nasloni se na moje rame.
"Želim da spavam.Hoću kući!"
- Iscrpljena i umorna jedva izgovori.Uzmem je u naručje i odnesem do auta.
Stavim je na zadnje sjediše i brzo uđem u auto.Dodam gas i za par minuta nađemo se ispred zgrade.Polako je uzmem u naručje dok nešto sebi brblja u bradu.Lepa je i ovako kada je blijeda,iscrpljena i izmučena."Jovana...Sekino..."
- Govorila je nepovezano dok drzi polu otvorene oči.Ko je Jovana?Očigledno neko bitan.
Nikada ne bi pomislio da ova klinka ima nekog čije bi ime buncala.
Oduvijek je bila odbona,jaka,hrabra...
Vikala je na sve redom i lomila jaja svakom ko bi je dodirnuo tamo gdje je najviše boli.Nikada nisam upoznao njenu dobru stranu,uvijek je bila kučka prema svima.
Spustim je na krevet,tako nevino izgleda.Kao anđeo je,a kada se probudi nemaš riječi koja može opisati ovo hodajuće zlo.Pokrijem je jorganom i izađem iz sobe.
Kako neko može samo tako da mijenja raspoloženja,čas je dobra,pa veštica,ogromna kučka,anđeo...Ko zna šta jos!Ne znam zašto sam napravio onaj ugovor.I još stavio da živi sa mnom.Ako neko od nas ostane živ do daljnjeg bićemo upisani u Ginisovu knjigu rekorda.Mi smo kao pas i mačka,ustavari rekao bi za nju da je zver.Elena Ivanović
Život baš nema planove,ili ne želi da nam ih pokaže.Već sat vremena sjedim za trepezariski sto i kuckam na računaru,glava me ubija a nemam nikakav lijek.Sigurno se pitate što ne tražim od Filipa?Kreten je otišao nedje,sigurno da izjebe neku kurvicu.
Čak mi smeta to što živim pod istim krovom sa muškom kurvom.Ispijem gutljaj kafe i odem do sobe,stigla mi je odjeća,napokon.Nije da mi smeta što oblačim njegove majice ali trebala bi da izgledam kao normlano živo biće,a ne kao marioneta njega zavisna.
Obučem helanke i majicu,ispod nemam brushalter,ipak sam kući.
A Filip nije tu.Svakako kada dodje ne bi mu priuštila to zadovoljstvo.
U pozadini čujem neke zvukove,vjerovatno je gospodin došao."Elena,dođi kupio sam nam nešto da jedemo!"
- Vikne sa vrata,a ja kao dijete poletim prema njemu,mislim prema vrećicama.Prijatno sam iznenadjena.
Nasmije se na moje detinjasto ponašanje i skrene pogled na grudi koje su se ocrtavale na majici,je l' si morao?Iskuliram ga i željno uzmem vrećice pune hrane.Spustim ih na sto i krenem da stavljam u frižder."Mogao bi i malo da pomogneš?"
- Stavim mlijeko u frižder i skrenem pogled na njega,sjedeo je i ispijao neko piće.To mu je kao vazduh koji diše.Ustane i približe se uz mene,šta sada pokušava?
"Pomoći ću ti,lutko!"
- Stavi ruke na moje kukove dok se naslanjao svom težinom na mene.
Igra prljavo,okrenem se i ostavim vlažan poljubac u kut njgovih usana.Sigurna sam da ima erotske maštarije sa mnom ali od toga ništa nema.
Ali ono što mogu priznati da postoji neka hemija izmedju nas dvoje."Ajde,ako baš želiš oribaj pod!"
- Pogleda me zbunjeno i sa facom kao da ga se prao deset puta u veš mašini na 90°.Ovaj me ozbiljno shvatio,lupim ga šakom u rame.
"Zezaš se?"
- Vrati se za šank,ipak je odustao.Nema vajde od njega.
"Pa ako želiš da imaš ovu ribu moraš da se potrudiš!"
- Spuštim mu ego,ali vidim da se baš naoštrio i spreman je za svađu koliko i ja.
"Imao sam te već dva puta!"
- Nasmješi se pobjednički i otpije gutljaj pića.Stvarno zna da pogodi ondje gdje najviše boli.
"Haha,samo dva puta..."
- Prosiktam kroz zube,vidim mu bes u oči drago mi je zbog toga."Šta hoćeš reći time?"
- Vikne na mene!A ja slegnem ramenima.
"Spavala si još sa nekim...Ma daj!Bila si nevina!"
- Gleda me sa toliko besa,a ni ja nisam bolja.Uzmem čašu sa stola i gađam u njegovom pravcu.Namršti se i ustane sa stolice.
"Ova kurva jebe ti mamu!"
- Izgovorim i potrčim ka sobi.
Zaključam vrata,jer sam vidjela da je onako besan krenuo za mnom.Ne bi da rizikujem.Xoxox,Dina here.Dear redaing,lovee you do much😀Okej,engleski pojma nemam.😂Nakon duzeg perioda ja se sjetila da objavim dio.I am so sorry!Bila sam mnogo zauzeta sa obzirom da sam završila osnovnu školu a znate i sami sta jos ide uz to.Ja sam na raspustu ali opet imam mnogo obaveza.No nema veze.Trudicu se da djelovi redovnije izlaze.Votajte i komentarisite.
Preporucite me prijateljima.💙
KAMU SEDANG MEMBACA
Striptizeta
Romansa- Prica pisana po istinitim dogadjajima.Prepricano je u fanfiction fazonu sa detaljima kriminalistike ali se svakako zasniva na romanticnim trenucima. Kazu da i ako te svi na svijetu ostave i zaborave,tvoja sestra neće.Imati nešto za šta bi se boril...