Sto stepenika do cilja,još sto pa nisi uspjeo.
"Otvori,kučko!"
- Režao je na mene,na trenutak sam se uplašila.Gurala sam vrata,iako je bio ključ i nije mogao da ih otvori,srce mi je lupalo kao ludo.
Nisam ga još vidjela u ovakvom izdanju.Baš sam ga naljutila.
Gurne i vrata se otvore a ja završim ravno na pod.
Odrljala sam dlanove i kolena.Dok su mi ruke bile crvene od udarca i držanja vrata. Prešla sam preko rana iz kojih je počela da se nadzire krv.Stao je iznad mene kao razjareni lav spreman svakog trenutka da iskasapi svoj plen.
Disao je nadmnom , dok su mu mišići i vene pulsirale.Plašim se a i ovaj zajedljiv bol dovodio je do besvestice,još mi fali samo da me udari."Tako ti i treba.Svaka kučka nađe svohe mjesto!"
- Lupi mi svom snagom šamar,padnem na pod dok se oko mene stvori lokva krvi kako iz nosa tako i iz usta.
Sve sam očekivala od njega ali ne i da će me tući.
Manijak jedan,neću mu ostati dužna.Imam osjećaj da se sve oko mene vrti i da propadam u najdublju rupu,nemogućeg."Neću ti ostati dužna za ovo,pičko raspala!"
- Jedva progovorim,te se vratim da ležim dok mi je kosa prekrivala lice.Pokušavala sam da suzbijem bol i ustanem sa tog poda oko kojeg se nalazila moja krv.Drhtala sam dok su mi suze nesvjesno padale niz lice.
Klekne ispred mene kada shvati šta je uradio.Pokuša da uzme me u naručje i stavi na krevet ali ga odgurnem i pogledam prekorno.
Opet mi priđe i ignoriše moje protivljenje te me uzme u naručje i podigne a zatim stavi na krevet.
Upao si u veliki problem,nećeš lako izaći iz njega.
Prstom mi je sklanjao pramenove kose.Nemam snage da se pomjerim,malaksla sam i umorna - nemam snage da mu kažem da prestane i ostavi me na miru.
Ne mogu da mu se oduprem.
Ni shvatila nisam kada je otišao po prvu pomoć a već mi čisti rane sa ruku i kolena.
Zar može biti ovoliki skot?"Mrzim te!"
- Otvorim oči i sklopim pogled sa njegovim te mu uputim riječi zbog kojih se njegovi mišići napinju i stežu.
"Shh..."
- Ućuti me.A zatim nastavi da mi briše krv sa usana.Njegov vreo dodir mi prija,ali i čini toliko da ga mrzim.Ovo je tako prokleto!
"Pusti me,ne želim ništa od tebe!"
- Sklonim njegovu ruku uprkos svim bolovima i svim potrebama pomoći.Nisam ga trenutno željela u svojoj blizinu.Gušio me je i nisam imala dovoljno svojeg privatnog prostora.
"Ućuti!Potreban ti je moja pomoć."
- Potrebna pomoć?Da, jeste potrebna mi je. Ali ne njegova.On me je doveo u ovom stanju.Ali sada barem znam da koliko je mene zabolelo sigurna sam da je i njega.
"Ne radi to."
- Gledao je u moje napukle usne koje sam grizla.Ovo namjerno radim,znam da ga ovo provocira.
"Šta?"
- Pravim se mangup,želim ga opet u sebi.Koliko krindz,jadno i nepovezano!?
Proganjaju me erotkse misli u vezi sa njim,bože šta se meni to dešava?"Znaš šta palniram da ti uradim?Ljubiću tvoje usne,gristi ih,poderaću ti odjeću,ljubiti grudi,stomak i cijeli tijelo,uvlačiću tvoj kiltoris i ljubiti usmine onda ću zabiti dva prsta u tebe,kada budeš dovoljno vlažna grubo ću ući u tebe i voditi ljubav sa tobom do iznemoglosti."
- Govorio je perverzno prelazeći rukama po mojim butinama.
Glesao me je duboko u oči i tiho izgovarao kako bi probudio kos vecu zelju za njim.
Ne mogu reći da me ne pale ova njegova maštanja,ali moraću da prestanem da balavim i oćeram ga odavde."Ti si skot!"
- Ošamarim ga,zna on odlično koliko moje tijelo nije ravnodušno na njega.Odlično smo znali kako jedno drugo da iznerviramo.
"Je l?Kada sam te jebao nisi tako mislila?A šta misliš da to ponovimo?Onako,prijateljski!"
- Prelazi prstom preko mojih obraza,stavljajući jednu ruku pored mene.Oblizao je usne i prišao mi dovoljno blizu da osjetim njegov vreo dah na usnama i licu.
"Ti si bolestan,znaš!"
- Pokušam da se izvučem.Ne, ne , neću mu dozvoliti da to i treći put uradi.Gledao me tako bespomoćno te se polako pribio uz mene,usne su nam se dodirivale.Ostavio je vlažan poljubac u kut moje donje usne,a zatim je ugrizao.Ispustila sam uzdah, ne mogu to da prikrijem koliko god se ja trudila.
"O ovome ti pričam : tii kao ne želiš da te jebem?"
- Govorio je tiho i muževno.Zna slabe tačke žena,zna kako da ih osvoji i stavi pod sebe a onda jebe.To mu je profesija zar ne?Može imati svaku samo je dovoljan jedan mig.
"Možda želim.Ali ne sa manijakom,koji me prije zamalo ubio!"
- Ogorčeno sikćem na njega.Misići mu se grče,samo čekam da poludi i sve polomi.Znam da ga moje riječi dovode do ludila i da će postati toliko nervozan da ce mu sva erekcija spasti.
"Jebeno si me iznervirala svojim kučkastim ponašamjem !
Al' jebote ne mogu da te samo gledam,muško sam..."- Ustane i počne da se šeta po sobi,tako brzo plane.Ali isto tako se brzo ugasi.
"Jebe mene to što si muško.
Ti si jedna velika pička.To si domazao mada si digao ruku na žensko.Ja ne mogu da spavam sa takvim mušarcem."- Stane ispred mene i gleda me,tolika bol a opet ni jedna emocija.Plaši me,ne mogu da vidim o čemu razmišlja.
Šta uopšte želi?"Elena ti si jedna ogromna kučka!"
- Zalupi vratima i ode.Iskrena da budem očekivala sam pažnju od njega ali ništa od toga.Trebala bi da obuzdam svoje hormone kao i da ih stavim pod ručnom
Filip Čarlson
Šta sada da radim?Kako da se ponašam normlano kada ludim zbog nje?
Ostavi me napaljeno,kao poslednjeg jadnika na ovom svijetu.
Sjednem isfrustiran i gledam kroz staklo na predivan grad obasjan mjesečinom.
Svjetla koja dopiru osvjetljavaju stan,dovoljno.
Tišina.
U kojoj živim od kako znam za sebe,nikada nisam imao majku za sebe uvijek sam je delio.
A ja nisam voljeo da delim.Nazovite me sebičnim ali tako stoje stvari.
Uvijek sam je delio sa očuhom i svim prethodnim njenim ljubavnicima.
Otac,pijanac i nezreli čovjek bez želje da savije porodično gnijezdo jebao bi svaku koju stigne i na kraju to ga je i ubilo.Dovelo ga je do bankrorta.Prokockao je životm
Da li ja idem njegovim stopama?Ne,ne bi trebao.
Ja samo živim mladost,jer to se jednom dešava i želim da uživam dok mogu.Čekam onu pravu,ona koja će mi pomutiti um,uzeti srce.
Sada ću čekati jutro,uz čašu viskija i sa izubljenim mislima.
Imao sam planove.
Željeo sam lijeo veče ali planove mi je porametila ona mala kučka.Koja mi ne izlzi iz glave.Samo je ona tamo.
Nijednoj do sada to nije uspjevalo,ustvari nisu se usuđivale."Filipe."
- Mahinalno se okrenem kada je vidim iza sebe,rasčupana je i u nekon kratkom sorcu i ovako sa modricama je seksi.
"Molim?"
- Nezainteresovano upitam,i ako gorim od želje da vidim šta joj treba.Približi mi se i stavi ruku na moj obraz.
"Izvini.Ja..."
- Prelazila je prstom preko mojih obraza dodirivajući palcem krajeve mojih usana.Uhvatim je za ruku i povučem i krilo.
"Šhh.Oboje smo pogriješili...Ali u ovom trenutku samo želim da poljubim tvoje usne."
- Pogledala me je u oči a zatim se još bliže privukla meni
"Onda uradi to!"
- Zapečati naše usne poljubcem.
Hei,pipl.Omajgaš skoro mjesec ili dva nisam pisala na watt.Iskreno nisam imala vremena.Ja sam napokon završila osnovnu i za nešto duže od mjesec dana mi počinje mi srednja.Nadam ste da ste uživali i ostavite vote i komentar.Uskoro još djelova.
kiss,kiss💋💋
KAMU SEDANG MEMBACA
Striptizeta
Romansa- Prica pisana po istinitim dogadjajima.Prepricano je u fanfiction fazonu sa detaljima kriminalistike ali se svakako zasniva na romanticnim trenucima. Kazu da i ako te svi na svijetu ostave i zaborave,tvoja sestra neće.Imati nešto za šta bi se boril...