3

231 10 0
                                    

Mă trezesc pe la ora 9. Îmi fac rutina, mă spăl pe dinți, îmi fac un dus rapid, și mă aranjez. Îmi ondulez ușor părul castaniu și îmi aplic un strat de rimel pentru a-mi accentua ochii verzi.

Mă îmbrac cu o pereche de pantaloni scurți albaștrii și cu o cămașă albă simbla și lărguță. Îmi picioare îmi pun balerinii mei negri.

Mă aflu pe străzile aglomerate ale Bucureștiului. Decid sa merg la mall să îmi mai cumpăr câteva haine, pentru că cele pe care le am la mine sunt destul de puține.

Intru in Afi Palace Cotroceni, și intru din magazin in magazin. Îmi cumpăr câteva fuste creion, câteva cămăși și bluzițe elegante și găsesc și niște jeanși negri simpli. Când intru in Zara, îmi atrage atenția o rochiță alba, mulata, puțin peste genunchi. Decid sa o cumpăr, deși este cam prea mult pentru mine.

Mă întorc acasă încărcată de cumpărături, și decid sa merg la un restaurant, fiindcă îmi este foarte foame.

Aleg un restaurant simplu și îmi comand niste salata cu pui și un suc de portocale. După ce mananc, mă întorc la hotel și văd că este ora 18, așa că îmi fac un dus, mă schimb în haine comode și îmi sun parintii, că mai apoi pe la ora 22:30, decid să mă culc.

*după o săptămână*

Îmi mut bagajele in camera de cămin și rămân uimita când văd partea de camera a colegei mele, pe care nu o găsesc aici.

Totul este plin de cărți și postere cu trupe destul de cunoscute si spre surprinderea mea, un microscop si cateva unelte de laborator stau asezate pe biroul micut din partea opusa de camera.

Decid sa îmi așez lucrurile în oridine: hainele in dulap și cărțile pe raftuletele înguste. După ce termin, hotarasc sa merg sa cercetez campusul, că sa îmi fie ușor mâine să mă ghidez.

Facultatea este imensa. În curtea colegiului se afla 6-7 clădiri. Căminele sunt așezate vizavi și observ că locul unde este amplasata camera mea este foarte aproape de amfiteatrul unde se vor desfășura orele de curs.

Când mă întorc din nou in camera mea, observ că noua mea colega de afla de aceasta data in cameră.

- Hei, eu sunt Anna! spun eu timida.

- Cat mă bucur să te cunosc, nu pot sa cred că ne asemănăm atât de mult, spune ea cu entuziasm! Aaaam...eu sunt Sonya! vin spre mine și mă strânge într-o îmbrățișare.

Incep sa discut cu ea, și aflu că este din Brasov și ca studiază criminalistica. Rămân uimita, pentru că știu că se intra foarte greu la o astfel de facultate, fiind doar 4 locuri pe țară.

Când în sfârșit vine seara, ne culcăm, după atâta vorbărie, cu gândul că dimineața vom fi oficial studente.

Crazy in Love-( Selly F.F)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum