Pana cand telefonul sau a sunat. Melodia de la ringtone e una rap, un gen muzical pe care nu il inteleg si agreez, dar fiecare are gusturile sale.
- Da! Da ma am rezolvat, serios iti zic! Si ce frate? Da ba sunt cu un pas in fata, si ce propui? Aha, ok, hai, ceau!
Discutia telefonica a fost destul de scurta dar intensa.
- S-a intamplat ceva? intreb incercand sa destind din nou admosfera.
- Nu, nimic, e totul ok! imi spune si apoi imi face cu ochiul.
Incepe sa se apropie de mine, ii simt respiratia pe obrazul meu si ma intorc usor spre el.
Buzele noastre se afla la o distanta foarte mica, Andrei se apleaca usor si incepem sarutul mult asteptat. Limbile noastre se sincronizeaza. Simt un foc in mine, am o electricitate imensa in vene, tot corpul imi este strabatut de o caldura dohoritoare.
Incepe sa ma mangaie pe spate si apoi ma pune usor pe una dintre pături, fara sa rupa sarutul. Incpe sa imi ridice tricoul si apoi coboara in jos spre pantalonii mei.
- Ce vrei sa faci? il intreb eu.
- O sa vezi, doar ai incredere in mine!
Simt ceva in zona intima. 1 deget, 2 degete. Le misca usor in fata si in spate. Incerc sa ma opun, dar deja e prea tarziu. In cateva momente sunt adusa pe culmile placerii. El mi-a adus placerea absoluta.
Ajung inapoi in modesta mea camera de camin si o gasesc pe Sonya tolanita pe pat cu o carte groasa in mana.
Cand ma vede sare din pat direct spre mine.
- Vreau sa stiu ToT!
- E bine sa vrei! o tachinez eu, iar ea se imbufneaza. Glumesc mai, a fost bine, relaxant ca sa zic asa...
- Ce vrei sa spui prin ,, relaxant"?
- Adica am fost intr-un loc relaxant, am vorbit si am baut cacao...
- Aha, super! Pai ma bucur atunci! Ti-l mai amintesti pe Andrei Selaru? Cica a avut o intalnire misterioasa, pentru ca a lipsit de la petrecerea gang-ului din care face parte. Toate pitipoancele si spurcatele scolii vor sa afle cine este fata misterioasa. Nu stiu daca o stii pe fata aia Magda, e fosta lui. S-au impacat, s-au despartit si tot asa. El o insela, nu ii păsa de ea, insa cum ea e o fata ieftina mereu il ierta, ca nu cumva sa isi piarda popularitatea...Nici 2 bani nu dau pe acest gen de fete. Iar despre Selaru, doamne nu il suport. Pur si simplu nu stiu de ce sunt fetele asa de incantate de o astfel de persoana care stie doar sa isi bata joc...
Tot ce a spus Sonya ma tulbura. Nu stiu ce sa cred, adica intalnirea a decurs minunat, cu toate partile ei, desi imi e greu sa recunosc asta. Ma tot gandesc ca poate totul a fost o simpla dovada de mandrie, sa le arate tuturor ca poate avea orice fata, dar acest gand, nu stiu de ce, imi provoaca o durere sufleteasca imensa. Parca lumea mi-a fost data peste cap de acest misterios Andrei...
CITEȘTI
Crazy in Love-( Selly F.F)
FanfictionLa vârsta de doar 10 ani, Anna s-a mutat alaturi de familia sa în USA, datorita problemelor financiare pe care le aveau aceștia. Fata a lăsat în urmă multi prieteni în orașul său natal Craiova, dar cel mai rău îi părea că a trebuit să îl părăsească...