Nota autoarei

120 1 0
                                    

Poate va asteptati sa fie un capitol, dar nu, sunt doar eu, autoarea acestei carti.

Cum mi-a venit ideea acestei carti? Extrem de spontan. Pur si simplu mi-am dorit si eu povestea mea de dragoste pe care sa o modelez asa cum imi pofteste inima.

De ce Selly?
Selly a fost o decizie de moment, nu l-am ales pe el pentru ca este un baiat care ma atrage in vreun fel, nici de cum! Ca sa fiu sincera, l-am ales ca sa ii arat ca nu toate cartile despre el au un nivel de stupizenie si cringe de peste 101% si cumva sa ii arat adevarata fata a Wattpadului.

De ce nu e Selly vlogger?

Ca sa fiu sincera asta a tinut de parerile mele personale, dar aveam nevoie de un Selly matur, un Selly poate, de ce nu, in viitor. De aceea in povestea mea are 20 de ani si nu 16 ani, asa cum are in momentul de fata.

De ce am ales sa pun o relatie LGBTQ?

Simplu! Am vrut un detaliu care sa imi faca cartea cat mai speciala si cat mai interesanta. Sa fiu sincera m-am inspirat mult din cuplul Delphine si Cosima ( ORPHAN BLACK) care au fost si vor ramane o dragoste pura si extrem de reala.

Am facut asta ca sa apar pe YouTube?

Categoric ca nu. Am facut asta pentru ca asa am vrut, daca apar pe Youtube e doar o promovare in plus, care e bine, chiar foarte bine venita!

Cati ani ai?

Am 15 ani :) Deci puteti spune ca nu sunt chiar o fetita obsedata dupa Selly de 10 ani, pentru ca nu sunt. Pe Selly il admir ca om, e un baiat foarte smart, dar nu sunt o fana infocata.

Crazy in Love-( Selly F.F)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum