A doua zi merg ca de obicei la facultate. Decid sa merg la cafenea, cafeneaua blestemata in care acea scorpie si-a rupt nasul, dar totusi, nu puteam renunta la acest loc. Ei au cea mai buna cafea pe o raza de 5 km.
Cand intru in cafenea, unde o zaresc pe Magda cu nasul pus in ghips alaturi de... Selly? Ce cauta el acolo?
Au inceput sa tipe unul la altul, atragand atentia tuturor oamenilor din cafenea.
- Ti-am zis sa uiti de mine si sa ma lasi odata sa imi traiesc viata! Nu am nevoie de usuratice ca tine in viata mea, ce nu intelegi ca ai fost doar o aventura si atat?
- Pentru ce ma parasesti tu pe mine? Pentru distrusa aia? Pentru aia ma parasesti tu pe mine? Ce are ea si nu am eu? Ti-am oferit totul, totul. Iar ea sunt convinsa ca nu ti-a oferit absolut nimic.
- Te inseli amarnic! Tu mi-ai oferit doar sex, ai fost doar o jucarie, lumea are mare dreptate cand iti soune asa! Ea, in schimb, este o fata cu demnitate, o fata de miliarde de ori mai buna ca tine. O fata care are o frumusete gingasa, divina, nu vulgara ca a ta! Nu esti nici macar umbra acestei fete, oricat te-ai chinui sa iti arati formele si trasaturile conturate cu glet, nu te poti compara cu ea!
Daca te prind ca te iei de ea, daca aud ca macar te-ai uitat urat la ea, iti promit ca te voi distruge, si stii foarte bine de ce sunt capabil!Ies din cafenea grabita si tot ce mai aud inainte sa ies de acolo sunt suspinele Magdei, care, pentru prima data in relatia ei imaginara cu Andrei, s-a confruntat cu ceva numit ADEVAR.
Imi beau cafeaua si decid sa merg la ore, desi sunt foarte tulburata de tot ce am auzit. De cuvintele minunate pe care Andrei le-a spus despre mine, si mai ales se faptul ca in spatele acelor cuvinte divine, se aflau sentimente cat se poate de reale.
Un lucru stiam cert acum, il iubeam pe acest Andrei Selaru.
Il iubeam din tot sufletul meu. Inca din prima clipa in care l-am zarit, am simtit o atractie extrem de puternica fata de el, am stiut adanc in sufletul meu, ca imi va pune multe nebunii pe cap.
Iar el mi-a pus cea mai mare si de nevindecat nebunie: DRAGOSTEA.
Am zis ca atunci cand voi ajunge aici, nu ma voi atasa de nici un baiat, ca imi voi vedea de carierea mea si ca dragostea o voi gasi pe urma.
Insa viata mereu este si va fi imptevizibila din toate punctele de vedere. Nu poti planifica ce se va intampla in aceasta furtuna uimitoare numita viata.
Si am realizat ca cele mai spontane lucruri, sunt cele care conteaza cel mai si cel mai mult.
Cat despre sarutul de seara trecuta pot spune ca a fost cea mai romantica si de neuitat experienta din viata mea.
Buzele noastre s-au contopit perfect, iar in ochii amandurora se citea o dorinta de mai mult.
Draga Selly, te iubesc!
CITEȘTI
Crazy in Love-( Selly F.F)
FanfictionLa vârsta de doar 10 ani, Anna s-a mutat alaturi de familia sa în USA, datorita problemelor financiare pe care le aveau aceștia. Fata a lăsat în urmă multi prieteni în orașul său natal Craiova, dar cel mai rău îi părea că a trebuit să îl părăsească...