Astăzi este ziua cea mare, ziua în care mă voi întoarce înapoi în țara mea, România. Mi-a fost tare dor de aceste locuri minunate, in care mi-am petrecut anii copilăriei.
Este ora 5:40 de minute, iar zborul meu va fi la ora 8, însă îmi place să fiu precauta, să nu mă fac niciodată așteptată. Bagajele, pe care le-am făcut cu o seara înainte, stau frumos așezate în fața ușii. Tot ce mai lipsește, este romanul meu de suflet ,,La răscruce de vânturi" . Îl iau și recitesc pentru câteva momente minunata poveste.
Când sunt pregătită, cobor la parter, unde părinții mei au pregătit micul dejun și bineînțeles de pe masa nu lipsește cafeaua, lichidul vital pentru mine. Mănânc și îmi beau cafeaua după care, alaturi de părinții mei, ne suim în mașină și pornim spre aeroportul din Seattle.
Când ajungeam, fac toate cele necesare, iar după puțin timp, porțile de deschide pentru îmbarcare. Îmi iau la revedere de la părinții mei dragi și le spun că ne vom revedea curând.
În avion îmi caut locul și descopăr că este la fereastră, iar lângă mine sta o bătrânică cu un turban pe cap.
- Salutare domnișoara, spune ea, in limba engleză.
- Buna dimineața! răspund din politețe.
- Ești româncă? mă întreabă ea.
- Da, sunt româncă!
- Și eu, ce mă bucur că o sa am cu cine vorbi! spune ea de aceasta data in limba română.
Mă rezum doar la un zâmbet timid.
- Pot să îți ghicesc? Pe gratis desigur, și batranica lasă să îi scape un surâs.
- Um...ok, cum doriți!
Îmi ia una dintre mâini, in ale sale și de uita atent.
- In viitorul apropiat, umbrele trecutului se vor întoarce la tine! Viața ta va lua o întorsătură interesantă, îți vei găsi dragostea, dar nu va fi chiar atât de ușor, trebuie să lupți copilă! apoi se îndepărtează ușor.
Pentru câteva momente rămân parcă într-o transă. Dragostea mea? Imposibil. Am venit în România cu gândul să merg la facultatea de medicină, ca mai apoi sa mă reîntorc acasă, in USA, și să îmi clădesc o carieră de succes, iar dragostea pe urma.
Îi mulțumesc și decid să mă uit la un film. Filmul ales este ,,The Notebook", unul dintre filmele mele preferate.
Zborul este extrem de lung, iar în timpul acesta mănânc, dorm și mă mai uit la câteva filme.
Am ajuns. În sfârșit pășesc din nou, după 8 ani, pe meleagurile României.
Aeroportul Henri Coandă este aglomerat, dar nu mai aglomerat ca cel din Seattle.
Chem un taxi și mă duc spre hotel. Stau timp de o săptămână la hotel, până începe anul școlar și mă voi duce la cămin.
Îmi fac un dus după ce intru in camera de hotel, mănânc ceva și datorită oboselii, mă culc.
CITEȘTI
Crazy in Love-( Selly F.F)
FanfictionLa vârsta de doar 10 ani, Anna s-a mutat alaturi de familia sa în USA, datorita problemelor financiare pe care le aveau aceștia. Fata a lăsat în urmă multi prieteni în orașul său natal Craiova, dar cel mai rău îi părea că a trebuit să îl părăsească...